Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در نخستین دیدار خود در دور برگشت به مصاف منطقه آزاد چابهار رفت و با نتیجه ۳ بر۲ به برتری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در گروه اول به میزبانی پارس جنوبی بوشهر شامگاه شنبه در دهکده گردشگری بوشهر برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر که در گروه اول با تیم‌های منطقه آزاد چابهار، شهرداری بندرعباس و شاهین خزر رودسر هم‌گروه است در نخستین دیدار خود در دور برگشت به مصاف منطقه آزاد چابهار رفت و با نتیجه 3بر2 به برتری رسید.

تیم پارس جنوبی با این برد 12 امتیازی و ‌در صدر جدول گروه خود باقی ماند.

قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در بوشهر تعیین تکلیف می‌شود لیگ‌برتر فوتبال ساحلی| پیروزی تیم پارس جنوبی بوشهر مقابل تیم شهرداری بندرعباس قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در بوشهر تعیین تکلیف می‌شود

شاگردان میهن دوست در دومین دیدار خود ساعت 19 فردا به مصاف شهرداری بندرعباس خواهند رفت.

این دیدار به‌صورت زنده از شبکه استانی بوشهر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گیلان برگزار می‌شود نماینده بوشهر در مجلس بر پیگیری حل مشکلات تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تاکید کرد طارمی با بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تمرین کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گیلان برگزار می‌شود نماینده بوشهر در مجلس بر پیگیری حل مشکلات تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تاکید کرد طارمی با بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تمرین کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ ۲ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند ۳ نشست تخصصی "نهادهای حکومتی و فاجعه جمعیت" در قم برگزار شد ۴ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۵ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۶ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۷ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۸ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار فرمانده نیروی زمینی ارتش: با همراهی برادران سپاهی هر تهدیدی علیه ‌ایران را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهیم‌ گلستان|کشف انبار بزرگ قاچاق و احتکار نهاده‌های دامی توسط اطلاعات سپاه/۵۲۰۰ تن نهاده دامی تحویل مراجع ذیربط شد سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید مهمترین اخبار تسنیم مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد به صدا در آمدن آژیرهای خطر در اراضی اشغالی/خبرنگار صهیونیست: گنبدآهنین باز هم ناکام ماند چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی گزارش| مفاهیمی که در درون نظرسنجی‌ها درباره ترامپ و بایدن پنهان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی لیگ برتر فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار پارس جنوبی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه