Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون و طلایی ترین قهرمان تاریخ کشتی ایران این روزها به صورت نامحسوس و غیررسمی مدیریت تیم های ملی فرنگی را برعهده دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از دغدغه‌های فدراسیونِ کشتی علیرضا دبیر در بدو کار، انتخاب مدیر تیم های ملی فرنگی بود، پستی که در کشتی آزاد به محسن کاوه تعلق یافت و طبیعتا نیاز به معرفی فردی برای مدیریت تیم‌های ملی فرنگی بود که در تضاد با تصمیمات و تفکرات محمد بنا نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه چندین گزینه برای این پست مد نظر بودند، در نهایت حسن رنگرز به عنوان سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی معرفی شد و همکاری بدون حاشیه‌ای با محمد بنایی داشت که پیش از آن گفته بود موافق پست مدیر تیم‌های ملی نیست.

نماینده کردستان در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حریفان خود را شناخت

بعد از جدایی حسن رنگرز از مجموعه فدراسیون کشتی به دلیل پست جدیدش در وزارت ورزش، تاکنون این پست خالی مانده و اینطور که پیداست علیرضا دبیر قصد معرفی مدیر جدید را تا المپیک 2021 توکیو ندارد. با این وجود این روزها حمید سوریان مدیر نامحسوس تیم‌های ملی فرنگی است. شاگرد سابق محمد بنا که امروز پست نایب رئیسی فدراسیون کشتی را نیز برعهده دارد.

محمد بنا در این رابطه به خبرگزاری تسنیم گفت: در رابطه با مدیر تیم‌های ملی، قرار شد تا المپیک مدیر رسمی نداشته باشیم اما به صورت غیررسمی حمید سوریان دارد همه کارهای مدیریت تیم‌های ملی کشتی فرنگی را انجام می‌دهد. من گفتم چون مسئله المپیک تمام ذهنم را درگیر کرده، کسی باید باشد که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مدیریت کند که این کارها را سوریان دارد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حمید سوریان کشتی بیشتر بخوانید... بنا: دوست داشتم سوریان مانند مامیاشویلی اول وارد کار فنی می‌شد/ کارهای ما در شورای آسیا به کلاف پیچیده‌ای تبدیل شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بنا: دوست داشتم سوریان مانند مامیاشویلی اول وارد کار فنی می‌شد/ کارهای ما در شورای آسیا به کلاف پیچیده‌ای تبدیل شده است واژه های کاربردی مرتبط حمید سوریان کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ معاون استقلال: برای جلوگیری از کسر امتیاز به اروپا رفتیم!/ به قرارداد با مجیدی پایبند هستیم ۳ فرشید باقری در فهرست مس رفسنجان ۴ عبدیان: دو ماه قبل به سعادتمند برای مذاکره با شفر و استراماچونی مجوز داده بودیم ۵ ارسال گزارش سازمان بازرسی برای پرونده ویلموتس به دادستانی/ ۸ متهم به دادسرا معرفی شدند ۶ بنا: از بین سوریان و رضایی، حمید را برای سرمربیگری انتخاب می‌کنم/ قهرهایم هیچ وقت شخصی نبود/ انتصاب به اسم من در کشتی مد شد ۷ نبی: نقشه راهِ شکایت به رأی غیرمنصفانه فیفا در CAS تدوین شده/ شکستن رأی فیفا هدفی مشترک است ۸ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! مهمترین اخبار ورزشی ارسال گزارش سازمان بازرسی برای پرونده ویلموتس به دادستانی/ ۸ متهم به دادسرا معرفی شدند صالحی‌امیری: شفاف‌سازی‌ نباشد فوتبال حیاط‌خلوت دلالان می‌شود/ رؤسای فدراسیون‌ها به تعهدات‌شان عمل کنند/ در ورزش قرارداد محرمانه نداریم نبی: نقشه راهِ شکایت به رأی غیرمنصفانه فیفا در CAS تدوین شده/ شکستن رأی فیفا هدفی مشترک است بنا: از بین سوریان و رضایی، حمید را برای سرمربیگری انتخاب می‌کنم/ قهرهایم هیچ وقت شخصی نبود/ انتصاب به اسم من در کشتی مد شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد عراق| تکذیب تشکر الکاظمی از ترامپ به خاطر مبارزه با تروریسم ترامپ: برخی نمی‌خواهند واکسن کرونا به انتخابات برسد به صدا در آمدن آژیرهای خطر در اراضی اشغالی/خبرنگار صهیونیست: گنبدآهنین باز هم ناکام ماند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمید سوریان کشتی حمید سوریان کشتی تیم های ملی فرنگی مدیر تیم های ملی حمید سوریان محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی

بلافاصله بعد از پایان مسابقات گزینشی کشتی آسیا، جام تختی در اهواز برگزار می‌شود و با این شرایط دور بعدی تمرینات در پایان این رقابت‌ها استارت خواهد خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از بسته شدن پرونده پیکارهای قهرمانی آسیا؛ از روز 31 فروردین رقابت‌های گزینشی قاره‌ای کشتی المپیک در قرقیزستان استارت می‌خورد و تیم ملی فرنگی برای کسب دو سهمیه 77 و 87 کیلوگرم با امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی در روز آخر این مسابقه‌ها (2 اردیبهشت) روی تشک خواهد رفت.

بلافاصله بعد از بازگشت فرنگی‌کاران از بیشکک، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 تا 8 اردیبهشت در اهواز به انجام می‌رسد، رقابتی که البته تأثیری در انتخاب تیم اعزامی به المپیک نخواهد داشت.

شاگردان رنگرز 200 امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید

اگر کاویانی‌نژاد و مُهمدی در قرقیزستان بتوانند سهمیه المپیک را بگیرند، حضور در گزینشی جهانی از دستور کار خارج شده و اعزامی در ماه اردیبهشت در دستور کار فرنگی‌کاران نخواهد بود. بنابراین استارت اردوی المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جام تختی زده می‌شود.

تیم فرنگی ایران در بازی‌های المپیک 2020 با هدایت محمد بنا با 5 کشتی‌گیر شامل علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم راهی توکیو شد و با دو نشان طلا و برنز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین