Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@01:37:43 GMT

پر درآمدترین بازیکنان سال را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۷۰۵۱

پر درآمدترین بازیکنان سال را بشناسید

رویداد۲۴ ليست 14بازيكنان براساس بيشترين دستمزد در طول فصل گذشته به شكل زير است:

14- سرخيو راموس/ 21.8 ميليون دلار

كاپيتان كهكشاني‌ها فصل گذشته 21.8 ميليون دلار معادل 16.5 ميليون پوند از رئال‌مادريد دريافت كرده است. راموس 14 ميليون پوند بابت حقوق دريافت كرده است و 2.2 ميليون پوند هم پاداش عملكردش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين 34 ساله همچنين قراردادهاي اسپانسري با نايك و شركت نوشيدني بلژيكي- برزيلي AB InBev دارد.

13- گرت بيل/ 25.2 ميليون دلار

هيچ‌كس از اينكه گلف‌باز ولزي بخواهد تحت هر شرايطي در برنابئو بماند، متعجب نيست. همين‌طور هيچ‌كس از اينكه رئال مي‌خواهد هرطور شده از شر بيل خلاص شود هم تعجب نمي‌كند. بيل تا انتهاي فصل 2022 با رئال‌مادريد قرارداد دارد و هر سال 14.6 ميليون پوند بابت حقوق و 4.1 ميليون بابت آپشن‌هاي قراردادش از پرز مي‌گيرد.

12- الكسيس سانچز/ 25.6 ميليون دلار

سانچز كه بازيكن منچستريونايتد است، فصل
20-2019 را به صورت قرضي در اينتر گذراند و منچستريونايتد موافقت كرد كه او به صورت بازيكن آزاد از اين تيم جدا شود. مهاجم شيليايي با وجود اينكه در اينتر بازي مي‌كرد بيشتر دستمزدش را از يونايتد گرفت كه شامل
18.6 ميليون پوند بابت حقوق و 0.7 ميليون پوند بابت آپشن‌هاي قرارداد بوده است.

11- داويد دخه‌آ/ 25.7 ميليون دلار

وقتي دروازه‌بان اسپانيايي فصل گذشته قراردادش را با يونايتد تمديد كرد، تبديل به پردرآمدترين گلر تاريخ شد. براساس قرارداد جديد دخه‌آ سالي 17.2 ميليون پوند دريافت مي‌كند. قرارداد اسپانسري اين دروازه‌بان با آديداس نيز سالي
2.2 ميليون پوند براي او به ارمغان مي‌آورد.

10- آنتوان گريزمان/ 26.7 ميليون دلار

فوروارد فرانسوي فصل گذشته اتلتيكومادريد را در تابستان ترك كرد و با قراردادي 5 ساله به بارسلونا پيوست. دستمزد او در كاتالونيا سالي
16 ميليون پوند درنظر گرفته شد. گريزمان همچنين 4.2 ميليون پوند از طريق آپشن‌هاي قرارداد دريافت مي‌كند و قراردادي اسپانسري با پوما و هوآوي دارد.

9- اسكار/ 27.5 ميليون دلار

اسكار در سال 2017 و از ليگ برتر انگليس راهي شانگهاي اس‌آي‌پي‌جي شد. اين انتقال براي هافبك خلاق چلسي كه دو عنوان قهرماني ليگ برتر در كارنامه‌اش ديده مي‌شد عجيب به نظر مي‌رسيد. با اين حال و طبق گفته فوربس 4برابر شدن دستمزد او در چين دليل خوبي بود كه او راهي شرق دور شود. البته قوانين مالي جديد وضع شده در چين اجازه نمي‌دهد او قرارداد خود را با قيمت سابق تمديد كند. با اين حال او سال گذشته بيشتر از 19.5 ميليون پوند دريافت كرده است.

8- پل پوگبا/ 28.5 ميليون دلار

زندگي براي پوگبا در تمام طول دوراني كه در منچستر حضور داشته، راحت نبوده است. او كه از سال 2016 به اولدترافورد آمد، مشكلات زيادي در اين تيم داشته است. با اين حال رقم دريافتي مرد فرانسوي كه شامل 17.4 ميليون پوند حقوق و 4.1 ميليون پوند آپشن مي‌شود، تحمل اين شرايط سخت را براي او آسان كرده است.

7- مسووت اوزيل/ 28.7 ميليون دلار

هواداران آرسنال حالا به ستاره‌اي نگاه مي‌كنند كه به نيمكت ميخ شده است. اوزيل در فصل جاري و در 18 حضورش در بازي‌هاي آرسنال يك گل به ثمر رسانده است و اين عملكرد در قبال پولي كه دريافت مي‌كند هيچ چيز به حساب نمي‌آيد. حضور او در شمال لندن سال آينده به پايان مي‌رسد اما او فصل پيش و فصل جديد هر سال 17.5 ميليون پوند بابت حقوق و 4.2 ميليون پوند بابت آپشن‌هاي قراردادش دريافت مي‌كند.

6- آندرس اينيستا/ 29.6 ميليون دلار

ستاره اسپانيايي بعد از 22 سال حضور در بارسلونا به ليگ ژاپن رفت و لباس ويتسل كوبه را بر تن كرد. آن هم با قراردادي 3 ساله كه در آن دستمزدش سالي 20.1 ميليون پوند است. اينيستا همچنين 2.3 ميليون پوند از طريق آپشن‌هاي قراردادش دريافت مي‌كند و قراردادي اسپانسري با كمپاني توليد كفش ورزشي ژاپني ASiCS دارد.

5- كيليان امباپه/ 33.8 ميليون دلار

برنده جام جهاني 2018 كه در تيم پي‌اس‌جي بازي مي‌كند 15.7 ميليون پوند حقوق و
9.8 ميليون پوند از طريق آپشن‌هاي قراردادش در فصل 20-2019 دريافت كرده است. او تازه
21 ساله است و دو سال ديگر با تيم فرانسوي قرارداد دارد.

4- محمد صلاح/ 35.1 ميليون دلار

صلاح قرارداد جديد 5 ساله‌اي با ليورپول در تابستان 2018 منعقد كرد. در آن قرارداد حقوق مهاجم مصري سالي 17.5 ميليون پوند درنظر گرفته شد. چهره محبوب ليورپول همچنين قراردادي با Adidas Adicolor دارد و براساس آن سالي 9 ميليون پوند دريافت مي‌كند. او همكاري‌هاي اسپانسري با Vodafone-USD Electronic Arts و DHL هم دارد.

3- نيمار/ 95.5 ميليون دلار

از قرارداد سودآور ستاره برزيلي با پاري‌سن‌ژرمن دو سال ديگر باقي مانده است. نيمار در 3 سال گذشته سالي 53.3 ميليون پوند از باشگاه حقوق دريافت كرده است. او كه گران‌ترين بازيكن جهان است، سالي 18.9 ميليون پوند از طريق طيف گسترده‌اي از همكاري‌هاي تبليغاتي با ردبول و بيتز و ژيلت به دست مي‌آورد.

2- ليونل مسي/ 104 ميليون دلار

مسي ممكن است از شرايط فعلي فني بارسلونا ناراحت باشد اما قطعا دستمزد و درآمدي كه در كاتالونيا دارد اين ناراحتي را تا حد زيادي برطرف مي‌كند. او هميشه به خاطر تلاش‌هاي فردي‌اش، دستمزدهاي حيرت‌انگيزي دريافت مي‌كند. درآمد اين فوق ستاره 33 ساله از بارسلونا در سال به عدد 54.4 ميليون پوند مي‌رسد در حالي كه حاميان مالي او نظير آديداس، مستركارت، پپسي و هوآوري روي هم سالي 24.4 ميليون پوند ديگر به او پرداخت مي‌كنند.

1- رونالدو/ 105 ميليون دلار

فوق ستاره پرتغالي يك چهره نمادين در ورزش است و در رسانه‌هاي اجتماعي نظير اينستاگرام بيش از 200 ميليون دنبال كننده دارد. او براي رفتن به ايتاليا بخشي از دستمزد فوتبالي‌اش را كاهش داد اما اصلا براي او ناراحت نباشد چراكه رونالدو در طيف وسيعي از فعاليت‌هاي تجاري و تبليغاتي حاضر است و از اين راه درآمد فوق‌العاده‌اي دارد. او از باشگاه 45.4 ميليون پوند مي‌گيرد و 34 ميليون پوند از طريق همكاري با نايك و Unilever and Herbalife به دست مي‌آورد.

منبع: روزنامه اعتماد لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبالیست فوتبال آپشن های قراردادش آپشن های قرارداد دریافت کرده میلیون دلار فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند