Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای نظامی کشور پاکستان که در آستانه محرم الحرام به درخواست شیعیان فردی که به ساحت حضرت زهرا«س» توهین کرده بود را دستگیر کرده بودند، این بار یکی دیگر از مخالفان عزاداری را دستگیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از سیاست تایمز؛ پلیس شهر لاهورِ پاکستان «زوار بهادر» دبیر حزب جمعیت علمای پاکستان شاخه نورانی را نیز دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد ضمن تهدید شیعیان اعلام کرده بود: از برگزاری دسته های عزاداری ماه محرم جلوگیری می کند و اجازه نخواهد داد شیعیان به اقامه عزا بپردازند.

وی همچنین تاکید کرده بود: پلیس باید هر چه سریع تر «اشرف جلالی» فردی که به حضرت زهرا«س» اهانت کرده بود را آزاد کند.

به دنبال ادعاهای زوار بهادر شیعیان نیز واکنش نشان داده و به سخنان وی اعتراض کردند. شیعیان پاکستان تصریح کردند: برگزاری عزاداری سالار شهیدان مطابق سنت نبی گرامی اسلام است.

با بالا گرفتن تنش میان گروه های شیعی وطرفداران زوار بهادر، پلیس شهر لاهور وارد عمل شده و زوار بهادر را بازداشت کرد.

دولت اسلام آّباد پیش از این هشدار داده بود علیه تمام افرادی که با سخنان خود به اتحاد مسلمانان خدشه وارد کرده و سبب افزایش تفرقه می شوند اقدام جدی صورت خواهد داد.

عمران‌خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیئت‌های ایران برگزار کننددستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عزاداری شیعیان اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... ملاقات وزیر خارجه پاکستان با سران چین فواد چوهدری: خروج نواز شریف از پاکستان اشتباه بزرگی بود بانک توسعه آسیا: ویروس کرونا یک میلیون و ۵۰۰ هزار جوان پاکستانی را بیکار کرده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ملاقات وزیر خارجه پاکستان با سران چین فواد چوهدری: خروج نواز شریف از پاکستان اشتباه بزرگی بود بانک توسعه آسیا: ویروس کرونا یک میلیون و ۵۰۰ هزار جوان پاکستانی را بیکار کرده است واژه های کاربردی مرتبط عزاداری شیعیان اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد ۲ مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ ۳ عراق| تکذیب تشکر الکاظمی از ترامپ به خاطر مبارزه با تروریسم ۴ سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم ۵ واکنش نویسنده سرشناس عرب به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط مقاومت لبنان ۶ قدرتمندترین کشتی جنگی جهان در ناوگان دریایی روسیه ۷ عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی ۸ خیزش عظیم سیاسی مردم آمریکا علیه «ایالات متحده» مهمترین اخبار بین الملل گزارش| مفاهیمی که در درون نظرسنجی‌ها درباره ترامپ و بایدن پنهان است حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد ترامپ چگونه به‌دنبال دزدیدن نتایج انتخابات آمریکاست؟ پرونده ویژه| عربستان سعودی و سقوط در اَبربحران؛ از نفت تا کرونا مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عزاداری شیعیان اخبار پاکستان عزاداری شیعیان اخبار پاکستان پهپاد رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسداللهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، گفت: متهم به کلاهبرداری اعتراف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از ایشان کشف شد.

سرهنگ اسداللهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6081817

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • حمله انتحاری به خودروی اتباع ژاپنی در پاکستان
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند