Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی این انجمن در ایام محرم است.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع)، اظهار کرد: طرح نذر سلامت در این ایام توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان اجرا می‌شود و مردم می‌توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با رضایت نیکوکاران وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردم در قالب طرح «نذر سلامت» برای درمان بیماران نیازمند کلیوی هزینه خواهد شد، افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به دفتر انجمن کلیوی در سطح شهر اهدا کنند تا به دست بیماران نیازمند کلیوی برسد.

این مسئول با بیان اینکه طرح نذر سلامت با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می‌شود، تصریح کرد: خیرین علاوه بر کمک به بیماران، در این طرح می‌توانند در خرید و تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند یا وسایل پزشکی مورد استفاده در مرکز درمانی انجمن مشارکت کنند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان با بیان اینکه پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی در این انجمن است،  ادامه داد: آموزش‌های چهره به چهره، اندازه‌گیری فشارخون، چکاپ قند خون فوری و خطرسنجی‌های اولیه جهت پیشگیری و مراقبت از بیماری‌ کلیوی از جمله خدمات ارائه شده در این طرح در ایام محرم توسط همیاران انجمن کلیوی خواهد بود.

طهماسبی در رابطه با راه‌های اهدای نذورات در ایام محرم به انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان، خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۹۳۷۶ واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فرودوین اهدا کنند تا گوشه‌ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان بیماری های کلیوی نذر سلامتی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کلیوی استان نذر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت


به گزارش  خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حمید جمال‌الدینی در این بازدید ضمن شکرگزاری از توفیق دیدار و تکریم خیرین در این روز پر خیر و برکت گفت: خیرین به غیر از ارزش ریالی و اقتصادی کار و حضور خود، چندین برابر از عنایات خدا و خیرات و ثمرات معنوی کار نیکی که انجام داده‌اند در دنیا و آخرت خود بهره‌مند خواهند شد و این قضیه معنای واقعی برکت است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت با اشاره به نشست رییس جمهور با خیرین افزود: رییس جمهور در این دیدار تاکید کردند که خیرین شریک راهبردی دولت محسوب می‌شوند و ما نیز در عرصه سلامت باید الگوی مناسب همراه با نقشه راه دقیق و با جزییات برای این امر بیندیشیم و طراحی کنیم.

وی در ادامه ضمن ارج نهادن به اصل کار خیر در هر زمینه و با هر نیتی گفت: ما در وزارت بهداشت باید نیازهایمان را به صورت شفاف به خیرین اعلام کنیم و در راستای این نیاز‌ها و مشارکت خیرین، به حمایت واقعی و منطقی از ایشان بپردازیم و یکی از این راهکار‌های حمایتی می‌تواند خرید خدمت راهبردی در این حوزه باشد.

در این دیدار، متولی و خیر این بیمارستان خواستار تفکیک وقف و خیریه در نظام سلامت شد و گفت: این دو به لحاظ ساختاری بسیار در هم آمیخته‌اند. در صورتی که وقف، درآمد و هزینه‌کرد آن بر اساس نیت واقف است ولی خیریه مبتنی بر اساس‌نامه موسسه است.

حاج جعفریان ضمن درخواست رفع موانع بر سر راه خیریه‌ها در زمینه ایجاد درآمد‌های پایدار، خواستار تدوین بسته حمایتی برای حضور کادر درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خیریه شد.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • روزه‌داری بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی با رعایت تغذیه
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی در روزه‌داری
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • افزایش باکتری‌های مفید روده با اجزای زیست فعال کینوآ
  • سازمان بهداشت جهانی خواستار حمایت از بیماران روانی در افغانستان شد.
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • خیران شریک راهبردی دولت هستند
  • خیرین شریک راهبردی دولت هستند
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند و خود را موظف به حمایت از آنان می‌دانیم