Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل زاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پویش مردمی گره گشایی همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله با هدف تامین کمک هزینه معیشتی، تهیه اقلام کمک آموزشی، اهدای وسایل بهداشتی برای کمک به خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علاقه‌مندان به کمک در این پویش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۹۰۷۸۰۲۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۷۷۴۶ به نام انجمن حمایت زندانیان بیرجند واریز کنند.

اسماعیل زاده با بیان اینکه هزار و ۴۵۰ خانواده در کل استان با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ نفر تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان قرار دارند تصریح کرد: از این جمعیت حدود هزار و ۷۶۰ دانشجو و دانش آموز هستند که نیازمند کمک همه جانبه هستند.

بیشتر بخوانید

اختصاص ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به خانواده زندانیان در خراسان جنوبی

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان خراسان‌جنوبی با اشاره به این که هدف انجمن خرید کار از خانواده زندانیان است افزود: ۳۲٠ خانواده تحت حمایت این انجمن در استان در قالب مشاغل خانگی فعالیت میکنند و این انجمن با خرید محصولات از آن‌ها حمایت می‌کند.

او بیان کرد: با کمک دستگاه‌ها و خیرین استان میزان مشارکت در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانی کمک های مردمی حمایت مالی خراسان جنوبی انجمن حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان

عضو شورای شهر مشهد، گفت: مشارکت مردم در احیای زندگی‌ افراد و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نکات مثبت پویش مشهد مهربان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مهدی ناصحی در جمع خبرنگاران، در خصوص پویش مشهد مهربان، اظهار داشت: پویش مشهد مهربان در سال 1403 با ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و در روز ولادت امام رضا(ع) پایان می‌یابد.

وی افزود: مشارکت مردم در احیای زندگی‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نکات مثبت این طرح است و از مردم خواهشمندم در حد توان خود در این پویش مشارکت کنند.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه یکی از مهمترین ایده‌های شوراهای اجتماعی محلات که در 3 سال 1400، 1401 و 1402 موجب جذب مشارکت بسیاری از شهروندان شده، پویش مردمی مشهد مهربان است، عنوان کرد: این پویش با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد راه‌اندازی شد و توانست به همت شوراهای اجتماعی محلات و خیرین محلی در سال اول 5000 نفر، سال دوم 10 هزار و در سال سوم بیش از 22 هزار نفر مشارکت‌کننده را در آزادی چندین زندانی سهیم کند.

ناصحی خاطرنشان کرد: تا به امروز 25 هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند که مناطق چهار،پنج و یازده بیشترین میزان مشارکت را داشته اند.

عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: شوراهای اجتماعی محلات همچون سال‌های گذشته با استفاده بهینه از ظرفیت مردم نوع‌دوست، نیکوکاران و خیرین محلی، در راستای تقویت اخلاق اجتماعی و روحیه خیرخواهانه با مشارکت تشکل‌ها و مراکز نیکوکاری، مدارس و مساجد محله نسبت به آزادی زندانیان اقدام کنند.

وی یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه ضمن انجام وظایف خود به نحو احسن باید تسهیل‌گر باشند و با تلاش و تبلیغ مناسب مشارکت‌های مردمی را سازماندهی کنند.

کمک‌های سازمان یافته و هدفمند موثرتر است

یوسف‌زاده، معاون فرهنگی شهرداری منطقه 2 مشهد نیز اظهار داشت: در پویش مشهد مهربان دو موضوع تعریف شده که شامل آزادسازی زندانیان جرائم غیب عمد و حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت این طرح ورود مردم به صورت مستقیم و افزایش ظرفیت‌ مشارکت‌های مردمی بوده است و در این طرح نگاه شهرداری معطوف به یک قشر خاص نیست بلکه عوام مردم جهت مشارکت مورد توجه هستند.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 2 مشهد عنوان کرد: سال گذشته بیست‌ و پنج میلیون جمع آوری شده است تا به امروز 50 درصد مبلغ سال گذشته جمع‌آوری شده است.

یوسف‌زاده افزود: سال گذشته 30 شب در بوستان حجاب برنامه قرآنی برگزار شد که مردم در حین برنامه قرآنی اقدام به مشارکت و حضور در غرفه مشهد مهربان کردند، اما امسال با توجه به با سردی هوا هشت شب در ماه مبارک رمضان در بوستان حجاب برنامه برگزار شد که 520 نفر مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: بنا داریم به بیست و پنج محله منطقه دو ورود کنیم و دستگاه کارتخوان را به محلات، معابر، بازارها و معابر اصلی جهت افزایش مشارکت مردم ببریم. در محله عبدالمطلب 150 نفر مشارکت کرده‌اند.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 2 مشهد، خاطرنشان کرد: اگر مردم به صورت سازمان یافته و هدفمند در طرح مشارکت کنند، قطعا نسبت به فعالیت‌های فردی ثمره موثرتر و مشهودتری خواهیم داشت، لذا خواهشمندم در حد وسع در پویش مشهد مهربان مشارکت کنید.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد