Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@09:28:58 GMT

کرونا دیگر مهمان ما نیست، بلکه صاحب خانه است!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۷۷۰۷

کرونا دیگر مهمان ما نیست، بلکه صاحب خانه است!

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، کامران آقاخانی، اظهار داشت: باید بگویم کرونا دیگر مهمان نیست و صاحب خانه است و تا مدت ها با ما خواهد بود تا زمانی که درمان قطعی یا واکسنی برای آن ساخته شود، باید کار و زندگی و آموزش و درمان را بر این پایه برنامه ریزی کنیم.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزود: در ماه های گذشته از نزدیک شاهد جان فشانی کادر درمان بودم، واقعیت تلخ این است که کادر درمان مستهلک شده است و اگر حمایت نشوند، از ادامه فعالیت ناتوان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت از کادر درمان فقط حمایت مالی نیست، بلکه کمک مردم را طلب می کند و آن کمک چیزی نیست به جز آن که دستورالعمل های بهداشتی به دقت رعایت شود.

آقاخانی گفت: قطعا همکار پرستاری که ماهانه ۳تا ۴ میلیون دریافتی دارد و ۱۵ شیفت در بخش کرونا دارند، به دلیل عشق به کار خود و سوگندی که یاد کرده ثابت قدم باقی مانده است.

وی افزود: به جرات می گویم اگر مردم یک ماه به طور جدی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و پیشگیری های لازم را انجام دهند، این بیماری به سرعت محدود خواهد شد و تعداد مبتلایان از تعداد انگشتان دست نیز کمتر خواهند بود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار داشت: متاسفانه تا زمانی که این بیماری جدی گرفته نشود، مردم در مراسم عروسی، عزا و تجمعات شرکت کنند، برنامه مسافرت ها برقرار باشد، در استفاده از ماسک سهل انگاری کنند، این بیماری با همین شدت باقی خواهد ماند و این ویروس جولان خواهد داد و به راحتی عزیزان ما را گرفتار کرده و به کام مرگ می کشاند.

وی تاکید کرد: وظیفه مردم پیشگیری و رعایت دستورالعمل ها است و کادر درمان نیز وظیفه دارد به بیماران خدمت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم ویروس کرونا شیوع کرونا مهمان صاحبخانه کنترل کرونا پروتکل های بهداشتی کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس