Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن بیان این مطلب در خصوص وضعیت غایبان کنکور ۹۹ اظهار کرد: به هیچ عنوان آمار غایبان آزمون سراسری امسال غیرطبیعی نیست و ما سال های گذشته نیز داوطلبان غایب در آزمون داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نسبت توزیع کارت و حضور داوطلبان در آزمون سراسری امسال دقیقا همانند سال‌های گذشته بوده و برخلاف آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۹۹ که تعداد غایبان حدود ۱۰ درصد افزایش داشت، در کنکور امسال شرایط متفاوتی از نظر داوطلبان غایب در مقایسه با سال‌های قبل نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: حداکثر تعداد داوطلبان غایب آزمون سراسری امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۲ یا ۳ درصد افزایش داشته است. بنابراین ما موضوع غیرعادی در بحث حضور داوطلبین در آزمون نداشتیم.

دکتر خدایی خاطرنشان کرد: آمار دقیق غایبان آزمون سراسری امسال بعد از خواندن پاسخ‌نامه‌ها اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنکور اخیر اتفاق غیرعادی رخ نداد، گفت: تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون به تجهیزات پزشکی مجهز بودند، ضمن اینکه همکاران وزارت بهداشت در تمامی مراحل آزمون حضور داشتند.

روایت داوطلبان کنکور از رعایت پروتکل‌های بهداشتی | بسته‌های بهداشتی که به چابهار نرسید | ماسک نزدم؛ چون خوشم نمی‌آید! | کرونا پشت در کنکور کد خبر 542701 برچسب‌ها آزمون کارشناسی ارشد آزمون دکترا کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد آزمون دکترا کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی آزمون سراسری امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد.

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول