Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:34:23 GMT

سعید معروف در بایک موتورز ماندنی شد؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۸۴۹۵

سعید معروف در بایک موتورز ماندنی شد؟

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران احتمالا برای فصل آینده نیز در تیم بایک موتورز چین حضور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف که از تابستان سال گذشته قرارداد خود را با تیم بایک موتورز چین امضا کرد و قرار بود از پاییز سال 98 برای این تیم در سوپرلیگ چین به میدان برود، اما در ابتدای تصمیم چینی ها برای تعویق این مسابقات به دلیل نزدیک بودن به رقابت های انتخابی المپیک و سپس شیوع ویروس کرونا برگزاری لیگ والیبال چین را به تاخیر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپیتان تیم ملی ایران که همچنان تحت قرارداد تیم چینی است، در شرایطی نتوانسته راهی این کشور شود که سوپرلیگ چین به صورت متمرکز از 30 مردادماه آغاز شده و قرار است طی دو هفته برگزار شود. 


معروف و دیگر بازیکنان خارجی لیگ چین با تصمیم مسئولان این کشور مجوز ورود به مسابقات را به دست نیاوردند؛ در حالی که در لیگ بسکتبال چین حامد حدادی چند ماهی بود که به میدان می رفت.


حالا همه پیگیر تیم فصل جدید سعید معروف هستند؛ در شرایطی که هم تیم های ایرانی و هم اکثر تیم های اروپایی بازیکنان کلیدی خود برای فصل جدید را به خدمت گرفتند.


امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال که رابطه نزدیکی با معروف دارد، درباره وضعیت او به "ورزش سه" می گوید: سعید معروف به قراردادش با تیم چینی پایبند است. متاسفانه لیگ چین بدون حضور بازیکنان خارجی در حال برگزاری است. سعید خیلی دوست دارد در چین بازی کند. او با اینکه می توانست قراردادش را کنسل کند، این کار را نکرد. برای فصل جدید هم مذاکراتی توسط مسئولان باشگاه بایک موتورز با معروف انجام شده و شاید در نهایت به تمدید قرارداد منجر شود.

تیم ملی والیبال ایران والیبال میرسعید معروف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال بایک موتورز سعید معروف لیگ چین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جی جین هی بازیگر کره ای که به دلیل بازی در نقش افسر مین جانگو در مجموعه تلویزیونی جواهری در قصر و نقش آفرینی به عنوان امپراتور سومجونگ در سریال افسانه دونگ‌یی در ایران شناخته می شود، به تازگی تصاویری از تغییر تیپ و چهره اش در ۵۲ سالگی منتشر کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895942

دیگر خبرها

  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • (ویدئو) بزرگراه معروف شیخ زاید دبی بعد از بارندگی!
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس