Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : ۶۵نفر به مرحله کشوری سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا راه یافتند که از این تعداد ، ۸نفر رتبه دوم، ۲نفر رتبه سوم و ۸نفر نیز رتبه چهارم کشور را به دست آوردند.

او با اشاره به شرکت ۱۴۳هزار نفر از دانش آموز دختر و پسر در مدارس استان گفت: از بین این تعداد ۵۵۵نفر جواز حضور در مرحله‌ی استانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تکمیل ۱۷۶ کلاس درس در خراسان جنوبی

واقعی با بیان اینکه در این مرحله ۲۶۷نفر رشته در سطح استان انتخاب شدند گفت: از بین این تعداد ۶۵نفر به مرحله‌ی کشوری راه پیدا کردند که مرحله کشوری آن به صورت آنلاین از طریق شبکه شاد به میزبانی استان تهران برگزار شد.

سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا، در قالب هنر‌های نمایشی و فیلم کوتاه، هنر‌های آوایی، آفرینش‌های ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی و هنر‌های دستی و تجسمی؛ با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین، رویکرد تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی، به‌روز رسانی برنامه‌های حوزه فرهنگی و هنری و تطبیق این برنامه با نیاز‌های دانش آموزان مبتنی بر مدرسه محوری برگزار شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارس آموزش و پرورش فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  درهفته هفتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های کیان سام بابل و فولادخوزستان، عصرامروز در ورزشگاه شهدا امیرکلا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سرخ پوشان دیار کارون با کسب این نتیجه با ۱۳ امتیاز درمکان دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

ایمان دانش و علی کلاه کج گل‌های فولاد خوزستان را به ثمر رساندند.

چهارم اردیبهشت ماه تیم فولادخوزستان درهفته هشتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

۶ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار کننده مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جواتان باشگاه‌های کشور هستند.

درمرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، ۱۶ تیم در ۲ گروه به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی