Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام کودکان بدون مدرک افغانستانی در مدارس ایرانی آغاز شده است و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرصت ثبت‌نام کودکان بدون مدرک افغانستانی آغاز شده و تا 10 شهریور ماه ادامه دارد. در این رابطه همه کودکان افغانستانی با هر شرایطی از امروز با مراجعه به دفاتر کفالت، برگه حمایت تحصیلی می‌گیرند و در مدارس دولتی ثبت‌نام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است که هر سال تعداد زیادی از کودکان کار، به دلیل بی‌اطلاعی و عدم پیگیری خانواده‌ها از این طرح باز می‌مانند؛ این طرح هیچ هزینه‌ای در برنداشته و تنها به حضور یکی از والدین در دفتر کفالت نیاز دارد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک

ایتنا - طرح کهربا در ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات آغاز شده و با این طرح تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی انجام می شود.
بانک مرکزی طرح کهربا را با ۶ بانک کلید زد که بر اساس آن تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته مصطفی قمری وفا - مدیر روابط عمومی بانک مرکزی- با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

 

وی گفت: هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست