Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:27:45 GMT

لانه جاسوسی امریکا به حسینیه تبدیل شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۸۹۵۹

لانه جاسوسی امریکا به حسینیه تبدیل شد + عکس

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فارس نوشت: «رئیس مجلس شورای اسلامی دیشب با حضور در لانه جاسوسی سابق امریکا در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام شرکت کرد.

با آغاز ماه عزاداری سیدالشهدا (ع) دانشجویان انقلابی لانه جاسوسی سابق امریکا را به حسینیه تبدیل کردند.»

اخبار مرتبط روایت مرحوم شیخ‌الاسلام از بدترین اقدام بنی صدر در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی سید محمد هاشمی: از تسخیر لانه جاسوسی پشیمان نشدیم بیانیه ضدایرانی آمریکا به مناسبت چهلمین سالروز تسخیر لانه جاسوسی نظر علی مطهری در مورد طولانی شدن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اسناد لانه جاسوسی طاغوت در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها آورده شود روح الامینی: علت تسخیر لانه جاسوسی رفتار آمریکا بود/ رجایی فر: تا زمانی که آمریکا روی کار است انقلاب دوم که مقاومت است ادامه دارد مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی سابق آمریکا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا محمدباقر قالیباف لانه جاسوسی سفارت آمریکا حسینیه شد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا پروژه بلندپروازانه‌ای را با هدف تبدیل سکوهای نفتی مازاد به پایگاه‌های دفاع موشکی متحرک در اقیانوس ارام و برای مواجه با تهدیدات چین در دستور کار قرار داده است.

رسانه هندی تایمز آو ایندیا در گزارشی نوشته این ابتکار نوآورانه آمریکا در نمایشگاه دریایی-هوایی-فضایی ۲۰۲۴ در واشینگتن دی سی رونمایی شد و بخشی از یک تلاش گسترده‌تر برای تقویت قابلیت‌های نظامی ایالات متحده در منطقه است. 

این سکوها قرار است در پاسخ به تهدیدات موشکی فزاینده چین در منطقه اقیانوس آرام مستقر شوند. انتظار می‌رود سکوهای تبدیل شده به پایگاه دفاع موشکی نقش مهمی در افزایش قابلیت‌های دفاع هوایی ایالات متحده و کمک به ماموریت‌های ضربتی این کشور ایفا کنند. 

این سکوها با ظرفیت نگهداری ۱۰۰ پرتاب کننده موشک بزرگ افزایش قابل توجهی در قابلیت‌های نیروی دفاعی آمریکا در مقایسه با شناورهای نیروی دریایی این کشور ارائه می‌دهند. 

پلت‌فرم‌های دفاعی متحرک برای تبدیل سکوهای نفتی به پایگاه‌های جزیره‌ای شناور بزرگ طراحی شده که می‌توانند بیش از ۱۲ ماه به طور مستقل عمل کرده و در فاصله‌ای ایده‌آل از ساحل قرار گیرند. سکوهای تبدیل شده به طور بالقوه می‌توانند نقش دوگانه‌ای در تقویت قابلیت‌های دفاع هوایی ایالات متحده و یا کمک به ماموریت‌های ضربتی داشته باشند.

 از دیگر قابلیت‌های این پلت‌فرم‌ها می‌توان به توانایی پشتیبانی از جنگنده‌هایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند و همچنین زیردریایی‌های هسته‌ای نیروی دریایی ایالات متحده اشاره کرد. همچنین این قابلیت جدید از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه‌تر است و می‌تواند با تنها ۱۰ درصد از قیمت دفاع موشکی بالستیک فواید قابل توجهی داشته باشد. 

با این حال امکان‌سنجی اجرای چنین پایگاه‌های شناوری همواره موضوع بحث بوده است. برخی از کارشناسان آسیب‌پذیری این پلت‌فرم‌ها در برابر حملات موشکی و همچنین ناکارآمدی نسبی آنها در مقایسه با قابلیت‌های متعارف را مورد بحث قرار داده‌اند. 

این پروژه بلندپروازانه نشان‌دهنده تغییر استراتژی نظامی است چرا که ایالات متحده با واقعیت‌های جدید ژئوپلتیکی و پیشرفت فن‌آوری در جنگ خود را تطبیق می‌دهد و تلاش می‌کند شکاف‌هایی که بین قابلیت‌های دفاع زمینی و دریایی وجود دارد را از این طریق برطرف سازد.

 

دیگر خبرها

  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!