Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:00:36 GMT

شناسایی ۴۴ فرصت سرمایه‌گذاری در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۹۸۰۲

شناسایی ۴۴ فرصت سرمایه‌گذاری در استان همدان

ایسنا/همدان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۴۴ فرصت سرمایه‌گذاری با اولویت جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و معدن و شهرداری در استان شناسایی شده است.

سیدناصر محمودی یکشنبه دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دو نیروگاه خورشیدی در استان همدان نهایی شده و آماده واگذاری است، اظهار کرد: مجوز سرمایه‌گذاری یک پروژه هشت میلیون یورویی تولید برق از انرژی خورشیدی در استان همدان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابرازامیدواری در زمینه رشد جذب سرمایه‌گذاری خارجی در سال جاری، تصریح کرد: چشم انداز آینده سرمایه گذاری مثبت است به طوریکه امسال شاهد رشد سرمایه‌گذاری خارجی در کشور هستیم که می تواند افق های روشنی برای کشور باشد و در استان همدان نیز باید با تلاش بیشتر و جهادی عمل کردن در رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر تنگناها را به فرصت تبدیل کنیم.

محمودی با بیان اینکه صرفه‌جویی یکی از بحث‌های مغفول مانده بخش اقتصادی است، ادامه داد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم که دشمن از تمام ابزارها استفاده کرده تا اقتصاد ایران را زمین گیر کند.

وی درباره تنگناهای اقتصادی خاطرنشان کرد: ما در حوزه های مختلف مشکلاتی از بابت نرخ رشد، تورم و بهره‌وری داریم که یک فرصت است تا با مدیریت خوب و خردجمعی و صرفه جویی از این گذر تاریخی عبور کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از  همدانی‌ها سهام عدالت خود را به صورت مستقیم آزاد کردند، بیان کرد: در استان همدان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت بودند که از این میزان ۳۰ درصد به صورت مستقیم آزادسازی شده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه هم استانی‌ها عجله‌ای برای فروش سهام عدالت خود نداشته باشند، ادامه داد: ارزش هر یک میلیون تومان سهام عدالت ۱۹ میلیون تومان شده است بنابراین مردم عجله ای برای فروش سهام عدالت نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري اقتصاد استان همدان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ سید علی اکبر غلامیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با اشاره به شرایط ویژه قم همچون شاهراه مواصلاتی بودن، وجود جامعة المصطفی و حضور ۳۰۰ هزار اتباع خارجی، آن را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران غیر ایرانی دانست و بر لزوم توجه همه دستگاه‌های استان به منظور اطلاع رسانی و بهره گیری از این فرصت تاکید کرد.

مهدی فراهانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم هم با اشاره به فراهم شدن ۲۵ فرصت سرمایه گذاری در استان از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست؛ با بررسی و احصاء، فرصت‌های جدید را معرفی و به روز رسانی نمایند.

قاسمی کارشناس دفتر خدمات سرمایه‌گذاری خارجی فراجا مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هم گفت: همه خدمات فراجایی که مشمول تمامی تجار و سرمایه‌گذاران خارجی است از این پس در این مرکز واقع در طبقه همکف اداره کل اقتصاد و دارایی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: سرمایه گذاران خارجی که در یک سال ۶۰ هزار دلار سرمایه گذاری داشته باشند، می‌توانند یک سال اقامت بگیرند.

در پایان هم اعضای جلسه از مرکز خدمات فراجا و ساختمان جدید مرکز جذب و خدمات سرمایه‌گذاری استان واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود