Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمود زاده توضیحاتی در خصوص زمان نقل و انتقالات و ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی ارائه داده است.

فریبرز محمودزاده، رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که قانون ممنوعیت جذب بازیکنان هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

فریبرز محمودزاده در پاسخ به این سوال که قانون منع به کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ فوتبال در سازمان لیگ به تصویب هیات رییسه رسیده است یا نه به رادیو تهران گفت:

باید هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال آیین‌نامه را به تصویب برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون را بعد از کارشناسی تصویب خواهند کرد و سپس این آیین نامه در اختیار سازمان لیگ قرار خواهد گرفت. هنوز موضوعی به تصویب نرسیده و در حد کارشناسی است. سازمان لیگ تا زمان تصویب این قانون، مجری مصوبات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است. اجرای این قانون باید چکش‌کاری شود، سپس قانونی که مصوب شد در نهایت به شکل اجرایی دربیاید.

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال کشورمان در خصوص این که گفته می‌شود برخی از بازیکنان قراردادهای خودشان را با دلار برای فصل بعد امضا خواهند کرد افزود:

من هم صحبت‌هایی را در این خصوص شنیده‌ام که برخی از بازیکنان سعی دارند قراردادشان را دلاری ببندند، ولی این موضوع نیز راه حل دارد، چون پول رایج کشورمان ریال است. می‌شود در قوانین این موضوع را مطرح کرد و به طور حتم موافق و مخالفین زیادی خواهد داشت و سپس کفه ترازو هر سمتی رفت قانون تصویب می‌شود.

محمودزاده افزود:

البته باید منافع ملی را در نظر بگیریم و حتی ممنوعیت ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران نیز تبعاتی را در بر خواهد داشت، ولی این مهم است که چه مسائلی پیش آمده که به این نقطه رسیده‌ایم و چه فرایندی به فوتبال ایران گذشته است که هیأت رئیسه سازمان لیگ نیز به این موضوع ورود کرده است.

محمودزاده در مورد این که برخی مدیران به فکر منافع ملی نیستند گفت:

نباید از بحث دلالی غافل شویم، در ورزش و فوتبال همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در بحث دلالی رخ می‌دهد. این بی‌عدالتی‌ها در فوتبال ما خیلی زیاد وجود دارد و به خاطر یک سود بیشتر، مدیرعامل باشگاه بازیکن مصدوم را در تیم خود جای می‌دهد و در نهایت بازیکنی که حتی یک دقیقه هم بازی نکرده، در فیفا پرونده شکایت از تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران دارد که نمونه‌اش به تیم فوتبال گل گهر سیرجان برمی‌گردد که حتی قراردادی نیز امضا نشده، باشگاه را در فیفا محکوم کرده است.برخی از دلالان و واسطه‌ها هیچ گاه منافع ملی و باشگاهی را در نظر نمی‌گیرند و به فوتبال ما آسیب می‌زنند که باید این موضوعات توسط کارشناسان ریشه یابی شود.

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در باره بازداشت این دلالان و یا مدیران فاسد در بدنه ورزش گفت:

دو وزارتخانه ورزش و اطلاعات وارد این مباحث فساد در فوتبال شده‌اند و به طور حتم در پی شفاف‌سازی در فوتبال ایران هستند و روندی شروع شده که منافع سودجویان در خطر خواهد بود. البته در بخش‌های مختلف صنعت یا صادرات و واردات از این گونه مباحث تبانی و دلالی وجود دارد. مراجع ذی صلاح در زمینه با قدرت ورود می‌کنند و جلوی آنها را خواهند گرفت. امیدوارم در آینده در رادیو و تلویزیون کشورمان در مورد روند مثبت ورزش صحبت کنیم و دیگر حرفی از این گونه مشکلات به میان نیاید.

محمودزاده در خصوص فصل نقل و انتقالات لیگ یک و لیگ برتر فوتبال کشورمان اضافه کرد:

فصل نقل و انتقالات فوتبال کشورمان را طوری برنامه ریزی کرده‌ایم که به 4 تیم آسیایی حاضر در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا آسیب نزند. بازیکنانی که قرار است برای این مرحله از رقابت‌ها مدارک شان ارسال شود تا 9 و 10 شهریور رجیستر خواهند شد. باشگاه‌های دیگر نیز که در لیگ برتر حضور دارند، تا 29 آبان ماه فرصت دارند که بازیکنان قدیمی خود را ریجستر کنند.

محمودزاده در پایان گفت:

طوری طراحی کردیم که اگر به هر دلیل وقفه دو ماهه یا دوماهه نیمه لیگ آینده انجام شود سه هفته لیگ آینده را در هفته های ابتدایی فصل نقل و انتقالات و مسابقات داشته باشیم. حتی با این وقفه‌ها بازی‌های فیفا هم جابجا شد ولی بعد از اعلام برنامه‌های قطعی بازی‌های فصل بعد را جمع‌بندی خواهیم کرد و برنامه بازی‌ها را در روزهای آینده اعلام می‌کنیم.

همچنین بخوانید:

زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر و لیگ یک اعلام شد

سازمان لیگ فوتبال ایران: جذب بازیکن و مربی خارجی برای فصل بعد ممنوع است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال ایران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال برگزار شد.

به گفته سعید تابش‌نیا چند گزینه ایرانی و خارجی در این جلسه معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب‌سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

در حال حاضر هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال خارج از ایران حضور دارد و هدایت تیم مانیسا در لیگ برتر ترکیه را بر عهده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت جدایی او از تیم ملی تا حدودی زیادی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد