Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: باید از ظرفیت متخصصین و سرمایه‌داران برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در دیدار مسئولین بروجرد به مناسبت هفته دولت که امروز دوم شهریورماه در بیت امام‌جمعه صورت گرفت، اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی یک فرصت طلایی بود که در اختیار ما قرار گرفت که باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی و دولت اسلامی از آرزوهای انبیا و اولیای خداوند بود که در زمان ما و به رهبری امام خمینی(ره) محقق شد.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و نظامی پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

حسینی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا پایگاه‌های آمریکا توسط ایران مورد هدف قرار می‌گیرد و آنان هیچ اقدامی نمی‌توانند انجام دهند.

وی بیان کرد: مسئولان باید به شکرانه نعمت انقلاب به ملت خدمت کنند و باید تلاش کنند تا مردم به انقلاب امیدوار شوند.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: مسئولان باید از ظرفیت متخصصین و سرمایه‌داران برای توسعه شهرستان استفاده کنند و افق دید وسیع‌تر داشته باشند.

حسینی اظهار کرد: مسئولین باید مشکلات را آسیب‌شناسی و آن‌ها را درجه‌بندی کرده و از نخبگان و متخصصین برای رفع آن‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای توسعه شهرستان بروجرد همه مدیران و مردم با همدلی و همفکری باهم کار و تلاش کنند و شهرستان را از لحاظ علمی و آموزشی و فرهنگی و عمرانی توسعه دهند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: تیمی برای نظارت بر هیات مذهبی تشکیل شود تا در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند و در صورت عدم رعایت به‌شدت برخورد شود.

حسینی اضافه کرد: بازار و اصناف نسبت به فضاسازی محرم اقدام کنند و چهره شهر باید عزادار امام حسین(ع) نشان داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت حکومت اسلامی امام خمینی بروجرد انقلاب امام جمعه بروجرد برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: رژیم صهیونیستی بداند که  اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه سی و یکم فروردین‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: ماه شوال شهر غزوات است زیرا مهمترین غزه‌های پیامبر (ص) از جمله جنگ احد اتفاق افتاد که حمزه سیدالشهدا در آن به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت‌ماه به فرمان امام، افزود: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است که از توده مردمی تشکیل شد تا از نظام و قانون اساسی و مردم دفاع کند.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان ادامه داد: سپاه پاسداران به کمک بازوان پرتوان نیروهای بسیج مردمی در حراست از انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

کرامتی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران با اجرای عملیات «وعده صادق» سیلی محکمی به صورت رژیم غاصب کودک کش وارد ساخت.

وی اضافه کرد: این افتخار بزرگ موجب وحدت و انسجام کشور شد، اگر جنگی اتفاق افتد نشان و اثری از رژیم صهیونیستی دیده نخواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان گفت: برخی کشورها برای منصرف کردن ایران در حمله به اسرائیل تلاش داشتند، اما جمهوری اسلامی با قاطعیت اعلام کرد که حمله به رژیم صهیونیستی حق مسلم است و قدرتمان را اعمال خواهیم کرد و با انجام لایحه‌های سه گانه دشمن را ناکام گذاشت.

کرامتی ادامه داد: حمله به اسرائیل تفاوت دیپلماسی عزت و دیپلماسی ذلت را نشان داد بنابراین در صورت که رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد سپاه پاسداران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم می‌شکند.

کد خبر 745988

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند