Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون قضائی اداره‌کل دادگستری همدان گفت: روزانه بیش از ۱۰ گزارش در رابطه با بحث تخلفات بهداشتی به سامانه سجام گزارش می‌شود که پس از صحت‌سنجی، پیگیری‌های مربوطه درباره آنها صورت می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، عباس نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه پیشگیری از جرایم امنیت و بهداشت عمومی با  تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در جامعه اظهار داشت: بهداشت و امنیت دو شاخصه اصلی توسعه‌ یافتگی در تمام کشورها است و می‌طلبد در این حوزه متولیان متناسب با وظایفی که دارند این مسئله را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تامین سلامت عمومی نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مسئول در این حوزه است گفت: بهداشت عمومی چه در زندگی فردی و چه در حوزه اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات امروز دنیا، مسائل مربوط به حوزه بهداشت و مواجه دنیا با بیماری کرونا است بنابراین نیاز است همه دستگاه‌ها برای کمک به کادر پزشکی قدم بردارند.

وی با تأکید بر لزوم رفع خلأها و مشکلاتی موجود در عرصه بهداشت و درمان بیان کرد: روزانه بیش از 10 گزارش در رابطه با بحث تخلفات بهداشتی به سامانه سجام گزارش می‌شود که پس از صحت‌ سنجی، پیگیری‌های مربوطه درباره  آنها صورت می‌گیرد.

برگزاری مراسم شب دوم محرم در پارسیان/ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد+تصاویرمحرم در حسینیه ثارالله خمینی‌شهر به روایت تصویر/ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در عزای حسینیلبیک مداحان کاشانی به فرمایشات رهبری/ مراسمات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

 نجفی تصریح کرد: باید در نظر داشت در شرایط امروز اگر یک شخص یا مجموعه نسبت به مسائل بهداشتی توجه نداشته باشد سلامت کل جامعه مورد تهدید قرار خواهد گرفت.

 وی گفت: امروز رعایت قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی در میان مردم تبدیل به یک فرهنگ شده است ولی برخی از افراد نیز وجود دارند که به این مسائل بی‌توجه هستند و سبب می‌شوند دیگران نیز نسبت به رعایت اصول  بهداشتی بی‌توجه کنند.

این مقام با بیان اینکه در حوزه تهدید علیه بهداشت عمومی باید ضمانت اجرای قانون بسیار قوی باشد تا حساسیت نسبت به آن در جامعه بالاتر برود، عنوان کرد: در این عرصه جایی برای مسامحه و مساعدت وجود ندارد و ضمانت اجرا نسبت به کسانی که بهداشت عمومی را رعایت نمی‌کنند قابل‌ اغماض نیست.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: بیشترین تهدید حوزه سلامت ما در مراکز صنعتی است بنابراین باید بر روند تولید کنترل مستمر توسط مسئول فنی انجام شود.

وی با ابراز گلایه از عدم حضور مسئولان فنی در بسیاری از مراکز صنعتی و تولیدی افزود: مسئله سلامت و امنیت بعد حاکمیتی دارد و نمی‌توانیم اجرا آن را به یک نفر واگذار کنیم بنابر این همه دستگاه‌های متولی ضمن نظارت و بازرسی از محیط، باید در این حوزه با جدیت پیگیر کارها باشند.

نجفی با درخواست از اداره اماکن، اتاق اصناف و مرکز بهداشت استان برای تقویت و افزایش بازرسی‌ها گفت: آزمایشگاه تایید کیفیت و سلامت محصولات صنعتی از جمله مکان‌هایی است که باید نسبت به دیگر مکان‌ها مورد توجه، بازرسی و نظارت بیشتر قرار گیرد تا نکات بهداشتی در این مراکز به‌ درستی لحاظ شود.

انتهای پیام/742/ح

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... نظارت بهداشتی بر اماکن عمومی در استان گیلان تشدید می‌شود رئیس پلیس مازندران: شئون اسلامی با عمل به توصیه‌های بهداشتی در عزدارای‌ها تقویت شود نخستین نمایشگاه عرضه ملزومات بهداشتی هیئت‌های عزاداری در اصفهان برپا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نظارت بهداشتی بر اماکن عمومی در استان گیلان تشدید می‌شود رئیس پلیس مازندران: شئون اسلامی با عمل به توصیه‌های بهداشتی در عزدارای‌ها تقویت شود نخستین نمایشگاه عرضه ملزومات بهداشتی هیئت‌های عزاداری در اصفهان برپا شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۴ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۵ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۶ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۷ جزئیات جدید از طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین / یارانه انرژی به افراد نیازمندتر تعلق می‌گیرد ۸ ناگفته‌هایی از فرمانده افسانه‌ای گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) / چه کسی تنگه احد را برای اسلام حفظ کرد؟ مهمترین اخبار استانها گزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند استاندار خراسان شمالی: قصد تخریب بیمارستان امام رضا (ع) را نداریم / منتقدان "بی خبر" هستند + فیلم نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت عمومی ترین اخبار دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه کشتارگاه‌های استان در حال حاضر به شدت زیان‌ده شده‌اند و تولید برای آنها صرفه اقتصادی ندارد، ادامه داد: بحث‌های درباره اینکه مرغ زنده با قیمت ۵۸ هزار تومان از سوی زنجیره‌ها خریداری شود و در ازای تحویل ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ به پشتیبانی امور دام ۲۰ درصد مجوز صادرات دریافت کنند مطرح شده است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد تا بخشی از زیان تولیدکنندگان از این طریق رفع شود.

دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان با اعلام اینکه روز گذشته نیز جلسه امنیت غذایی با موضوع هوشمندسازی تامین و‌توزیع مرغ در سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، عنوان کرد:در این جلسه پیرامون فعالیت هر یک از طرفین قرار داد بحث و تبادل نظر شد که در ادامه هریک از اعضا و دستگاه‌های نظارتی نیز نظرات خود را به جلسه اعلام کردند که مقرر شد سامانه به صورت کامل اجرایی و فعال و طرفین دیگر تفاهم بهره‌برداری لازم را به عمل آورند تا شاهد شفافیت، عدالت محوری و استفاده بهینه از داده‌های آماری مندرج در سامانه باشیم.

نادران با بیان اینکه سامانه ستکاوا در حال حاضر در استان گلستان فعالیت می‌کند و عرضه از سوی کشتارگاه‌ها و خرید از طریق آن انجام می‌شود، اظهار داشت: احتمالا از ۲ هفته آینده چرخه سامانه ستکاوا در استان کامل و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • ایده‌ای جالب و بهداشتی برای استفاده در مکان‌های عمومی (فیلم)
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان