Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی داوری پاراتکواندو به منظور قضاوت در بازی های پارالمپیک توکیو با حضور برترین داوران جهان برگزار می‌شود که حافظ مهدوی و عبدالرضا بهاری نیز در این دوره شرکت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو خردادماه سال گذشته به منظور انتخاب داوران قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک توکیو کمپ آموزشی را برگزار کرد که از میان 140 داور شرکت کننده، حافظ مهدوی و عبدالرضا بهاری  دو داور شایسته کشورمان توانستند در میان 50 داور برتر قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و تعویق یکساله بازی‌های پارالمپیک، کمیته داوران فدراسیون جهانی در نظر دارد دوره آموزشی مجازی را با حضور این 50 داور برتر برگزار نماید.

این دوره آموزشی از تاریخ 29 تا 31 آگوست (8 تا 10 شهریورماه) برگزار می شود تا داوران آمادگی خود را برای بازی‌های پارالمپیک توکیو حفظ کرده و قضاوت بدون ایرادی را به نمایش بگذارند.

حافظ مهدوی و عبدالرضا بهاری دو داور شایسته بین المللی تکواندو کشورمان  که در میان 50 داور برتر بخش پاراتکواندو قرار گرفته‌اند نیز در این دوره حضور پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی های پارالمپیک توکیو دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش

 به گزارش "ورزش سه" عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود