Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: نخستین دوره مسابقات کشوری مداحی دانش‌آموزی با عنوان «عاشقان حسینی» در قزوین برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین زنده نگه‌داشتن نهضت حسینی را مهمترین هدف برگزاری این مسابقات دانست و اظهار داشت:‌ سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادها و سوق دادن فعالیت‌ها و آثار دانش‌آموزان در قالب مداح و شاعر اهل بیت(ع) نسبت به معارف نورانی مداحی اولین دوره این رقابت‌ها را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نهضت حسینی، اخلاص و شهادت طلبی را از موضوعات و محورهای این مسابقات عنوان کرد و افزود: مسابقات عاشقان حسینی با حضور دانش‌آموزان پسر به صورت مجازی در 3 مقطع ابتدایی، متوسطه دوره‌‌های اول و دوم برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان برای شرکت در مسابقات باید آثار خود را از یکم شهریور تا یکم مهرماه سال جاری از طریق ارسال پیام در پیام‌رسان‌های بله و ایتا به دبیرخانه مسابقات به شماره‌ 09304728468 بفرستند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان با یادآوری اینکه این مسابقه تنها مختص به پسران و برای گروهای سنی دانش‌آموزی تعریف شده‌ است، گفت: آثار ارسالی می‌بایست در قالب موضوعات مطرح شده، بدون هرگونه میکس تصویر و صدا و به صورت خام با دوربین مناسب یا موبایل ضبط و با کیفیت خوب ارسال شود. همچنین آثار ارسالی بدون موسیقی هم قابل پذیرش هستند.

گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / برگزاری عزاداری با لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای + فیلمنمایش رادیویی با موضوع شیوه مداحی پخش می‌شودمداحی: هیئت‌های محلی برای اجرای پروتکل‌ها در محرم به حمایت نیاز دارند

سرباز با بیان اینکه از هر دانش‌آموز تنها یک اثر پذیرفته می‌شود، اضافه کرد: استفاده از گویش‌های محلی، پوشیدن البسه محلی عزاداری محرم، متناسب کردن مکان فیلم‌برداری با محوریت فضای ماه محرم و خلاقیت در تصویر برداری در این مسابقات امتیاز ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: مدت زمان آثار ارسالی باید حداقل 4 و حداکثر 6 دقیقه باشند و استفاده از سبک‌های غیرمتعارف در آثار ارسالی کسر امتیاز به همراه دارد. همچنین کمک هزینه‌ سفر مشهد مقدس به ازای اعضای خانواده (درجه یک) به عنوان جایزه به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین بسیج مداحان امام حسین (ع) ماه محرم بیشتر بخوانید... نمایش رادیویی با موضوع شیوه مداحی پخش می‌شود گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / برگزاری عزاداری با لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای + فیلم مداحی: هیئت‌های محلی برای اجرای پروتکل‌ها در محرم به حمایت نیاز دارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نمایش رادیویی با موضوع شیوه مداحی پخش می‌شود گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / برگزاری عزاداری با لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای + فیلم مداحی: هیئت‌های محلی برای اجرای پروتکل‌ها در محرم به حمایت نیاز دارند واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین بسیج مداحان امام حسین (ع) ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۳ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۶ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۷ سناریوی ‌قطعی آب این بار به پیربلوط رسید/ اظهار‌نظرهای متناقض مسئولان در‌باره رفع مشکل ۸ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار استانها درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند آخرین وضعیت قرمز کرونا در آذربایجان شرقی / افزایش شیوع بیماری در سنین ۲۰ تا ۴۰ سال مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است گزارش تسنیم از اولین موتور سبک توربوفن ساخت ایران|‌قلب شیر در سینه پهپادهای ایرانی مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید ۲.۵ میلیارد دلار ارز به کشور بازگردانده شد/ سکه‌های پیش فروشی به تمام خریداران تحویل داده شد؟ فشار آمریکا به متحدان در منطقه غرب آسیا برای دوری از چین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بسیج مداحان امام حسین ع ماه محرم استانداری قزوین بسیج مداحان امام حسین ع ماه محرم آثار ارسالی دانش آموزی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • ربات امدادگر به کمک مصدومان زیرآوار می‌آید
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران