Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: پروژه‌های هفته دولت به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

همزمان با اولین روز از هفته دولت، پارک بانوان غرب زنجان صبح امروز (۲ شهریورماه) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و ... افتتاح شد.

استاندار زنجان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: از همه افرادی که تلاش کردند تا در نخستین روزهای ماه محرم برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح‌الله حقیقی با قدردانی از تلاش کادر درمانی و مسئولان استان، ادامه داد: مردم گمان نکنند کرونا از جامعه رخت بر بسته است، بلکه همچنان وجود دارد و هر روز بر تعداد فوت‌شدگان ناشی از این بیماری افزوده می‌شود و این نشان می‌دهد مردم باید بیشتر به این شرایط توجه داشته باشند.

وی افزود: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، شرایط پایدار و یا حتی به سمت قطع زنجیره انتقال پیش خواهد رفت، در غیر اینصورت باید شاهد افزایش تعداد مبتلایان در استان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: شمار پروژه‌های عمرانی استان در سال‌جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسیده است. همچنین امسال ۹۹۴ پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود که ۸۲ درصد افتتاح و ۱۸ درصد نیز کلنگ‌زنی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از نظر فرصت شغلی پروژه‌های افتتاحی ۹۵ درصد افتتاح و ۵ درصد کلنگ‌زنی‌ است، یادآور شد: این پروژه‌ها جزو پروژه‌های مهمی است که با حضور مقام عالی کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود که البته این امر نیز به خاطر کرونا ویروس، اتفاق خواهد افتاد.

حقیقی با اشاره به ارتقای سطح مدیریتی بانوان زنجانی، گفت: تا اردیبهشت امسال ۱۰۹ بانو ارتقا پست پیدا کرده‌اند و در مدیریت‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و طی چند ماه آینده همین بانوان یک رده مدیریتی نیز در جایگاه شغلی ارتقا پیدا خواهند کرد که این امر نشان از توجه مجموعه استانی به بانوان است. همچنین در ارتباط با جوانان، از هر اداره دو جوان شاغل را انتخاب کردیم که ارتقا شغلی پیدا کنند که امیدواریم پس از هفته دولت، جوانان را در عرصه‌های مدیریتی ببینیم.

وی از انتخاب مدیران جوان در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است تا هفته دولت دو مدیر به اختیار، شامل دو جوان تا ۳۸ سال در سازمان مدیریت تحت مدیریت قرار گرفته که تا پایان هفته دولت ۱۰۴ مدیر جوان در کنار مدیران ارشد قرار خواهند گرفت.

شهردار زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پارک بانوان غرب در ابتدا قرار است به ‌صورت پارک خانواده استفاده شود، گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار ساخته شده است.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه با اشاره به اینکه در شهر زنجان ۵۰ هکتار فضای سبز داریم، ادامه داد: سطح چمن‌کاری در این پارک کم بوده و درختان مثمر نیز در آن استفاده شده است. حدود ۳۵ میلیارد تومان ارزش واقعی این پروژه است که با افتتاح این پارک سرانه فضای سبز شهروندان زنجانی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه امسال ۴۵ میلیارد تومان هزینه پروژه فضای سبز است، گفت: امیدواریم تا پایان سال همه پروژه‌های فضای سبز که ۵۰ مورد است به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، پارک بانوان غرب زنجان، دومین پارکی است که مختص بانوان زنجانی ساخته شده و در ابتدای کار به علت اشرافیت ساختمان‌های اطراف قرار است که از آن به‌عنوان پارک خانواده استفاده شود. کل اعتبارات هزینه شده برای این پارک ۱۴۵ میلیارد ریال و اعتبارات استانی هزینه شده نیز ۴۰ میلیارد ریال بوده و مساحت کل پروژه نیز ۴۵۰۰ مترمربع با مساحت معابر دسترسی ۵۰۰۰ مترمربع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان هفته دولت ویدیو کنفرانس رئيس جمهور هفته دولت فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شصتمین دو سالانه هنر ونیز روز گذشته با شعار «خارجی‌ها همه جا» رسما آغاز به کار کرد و پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «بنی آدم اعضای یک پیکرند» با نمایش آثار هنرمندانی، چون مصطفی گودرزی، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، عبدالحمید قدیریان و غلامعلی طاهری حول محور مظلومیت کودکان غزه به زودی افتتاح می‌شود.

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین باره به خبرنگار آنا گفت: بخش‌های عمده بینال راه‌اندازی شده و جشنواره رسما آغاز به کار کرده، برخی غرفه‌ها تا چند روز آینده و برخی تا چند هفته آینده فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از جریان‌سازترین اتفاقات این جشنواره غرفه رژیم صهیونیستی است که علی‌رغم اینکه آثارش را ارائه کرده، اما با نصب یک بنر نوشته که تا زمان آتش بس در غزه و یا به قول خودشان آزادی گروگان‌ها غرفه را افتتاح نمی‌کند. درواقع علت اصلی عدم افتتاح ترس از اعتراضات درحمایت از مردم فلسطین است، چرا که در همین چند روز هم تجمعات زیادی مقابل غرفه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

خراسانی‌زاده درباره جمع آوری امضا علیه فعالیت رژیم صهیونیستی در ونیز گفت: امضا‌ها همین چند روز از هشت هزار به بیست و سه هزار امضا رسیده و این روز‌ها خیلی از هنرمندان، کیوریتور‌ها و فعالان عرصه هنر اعتراضشان را با این امضا نشان می‌دهند و خیلی هم جدی است.

وی درباره غرفه ایران هم گفت: غرفه ما هم پرچمدار اعتراضات نسبت به رژیم صهیونیستی برای کودک کشی در غزه است و غرابت با رویکرد انسانی درباره فجایع اخیر در غزه دارد. آثار ما هم الان در ونیز در حال آماده سازی است و به نظر می‌رسد هفته آینده غرفه ایران هم گشایش پیدا می‌کند و اگر شرایط مهیا باشد، افتتاحیه رسمی را با حضور برخی مسئولان فرهنگی ـ هنری و هنرمندان در نمایشگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به بازه زمانی هفت ماهه برپایی جشنواره و وضعیت مالی ایران برای حضور در بینال گفت: ما باید یک ریسکی برای عدم حضور یا حضور با خطرپذیری بالا را به دلیل تأمین مسائل مالی متحمل می‌شدیم، بخشی ازهزینه‌ها که توسط وزارت فرهنگ و بخشی نیز با مشارکت حوزه هنری تأمین شده تا کار را آغاز کنیم، اما به هرحال چالش‌های تأمین نقدینگی جشنواره یک مسئله‌ای است که ما در سایر جشنواره‌ها و رویداد‌ها نیز با آن درگیر هستیم منتها هزینه‌ها با ارز است و قدری شرایط متفاوت است و باید سریع تسویه شود، امیدواریم این دغدغه‌ها رفع شود.

خراسانی‌زاده با اعلام آمادگی از اینکه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند برای حمایت مالی از ما اقدام کنند، گفت: خیلی‌ها تمایل دارند که نامشان پشتوانه غرفه ما باشد و ماهم از حمایتشان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • رئیس جمهور این هفته به پاکستان و سریلانکا می‌رود
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین