Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 15 هزار اسرائیلی شنبه شب با برگزاری تظاهرات در قدس اشغالی برکناری بنیامین نتانیاهو از قدرت را خواستار شدند. در جریان این تظاهرات نیروهای پلیس با تظاهرکنندگان درگیر شدند و دستکم 30 تظاهرکننده را بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از المصراوی، پلیس اسرائیل تلاش کرد تا معترضان را از مسیرهای اصلی در شهر اشغالی قدس دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تظاهرکنندگان معترض با تجمع اطراف ویلای شخصی نتانیاهو در قیساریه و تمامی تقاطع ها و پل های منتهی به اتوبان مخالفتشان را با سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کردند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات که از نخستین ساعات شنبه شب آغاز شد، سیاست های دولت تل آویو در برخورد با کرونا را که به خسارات اقتصادی هنگفتی برای شهروندان اسرائیلی منجر شده محکوم کرده و خواهان برکناری نخست وزیر از این سمت تا زمان اثبات بی گناهی او در پرونده های فساد شدند.
پلیس اعلام کرد که تظاهرکنندگان بدون هماهنگی و مجوز تظاهرات کرده بودند و کوشید به این بهانه تظاهرات را متفرق کند. در ادامه تظاهرکنندگان با پلیس درگیر شدند و دستکم 30 تن از معترضان بازداشت شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خشونت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رئیس جمهورترکیه گفت که نباید به اسرائیل فرصت داد تا با فرافکنی، بر وحشی‌گری خود در نوار غزه سرپوش بگذارد.

رجب طیب اردوغان در نشست خبری مشترک با همتای تانزانیایی خود در آنکارا افزود: یکی از بزرگترین کشتارهای قرن گذشته، ۱۹۵ روز است که در غزه ادامه دارد و ما باید برای توقف این کشتارها تلاش بیشتری کنیم.

وی ادامه داد: ما دیدیم که کشورهای غربی یک‌صدا به پاسخ ایران (به حمله اسرائیل در دمشق) اعتراض کردند و همین کشورها اکنون باید یک صدا به اسرائیل بگویند: بس کن.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین بر ضرورت دستیابی به آتش بس فوری و دائمی در غزه و برداشتن گام های فوری پس از آن برای اجرای راه حل دو دولتی تاکید کرد.

رئیس‌جمهور تانزانیا هم گفت که این کشور از تلاش های ترکیه برای یافتن راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز برای درگیری های بین المللی حمایت می کند و خواستار آتش‌بس فوری در غزه است.

کد خبر 6082152

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند