Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:21:12 GMT

همزمان با هفته دولت ۳۷ طرح در قرچک افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۳۶۷۵

همزمان با هفته دولت ۳۷ طرح در قرچک افتتاح می‌شود

بهمن خطیبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت ۳۷  طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: با وجود تمامی محدودیت ها و مشکلات اقتصادی کشور، توجه به امور زیربنایی و خدمت به مردم به منظور توسعه روزافزون شهرستان هیچ‌گاه متوقف نشده و در هفته دولت، بخشی از طرح هایی که با همکاری بخش خصوصی و اعتبارات دولتی احداث گردیده، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزد: در هفته دولت امسال ۳۲ طرح در حوزه های مختلف افتتاح و عملیات اجرایی ۵ پروژه مهم در حوزه صنعت، تولید و اشتغالزایی آغاز می‌شود.
خطیبی اظهار کرد: واگذاری واحدهای مسکونی شهدای ادارات، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، توسعه شبکه‌گذاری مخابرات، خانه بوم بوم گردی، ساختمان اداری دهیاری، سامانه پایش تصویری و چمن مصنوعی روستایی از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال قرچک است.
وی همچنین از افتتاح ۹ واحد تولیدی در شهرک صنعتی، کلنگ زنی ۴ پروژه بزرگ شبکه آب و برق و تصفیه خانه در شهرک صنعتی، افتتاح کلینیک گیاه پزشکی ، ۹ طرح مدیریت شهری و۶ طرح در حوزه برق به عنوان دیگر طرح‌های هفته دولت در شهرستان قرچک یاد کرد.
فرماندار قرچک تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح ها برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده‌ است.
در روز ۸ شهریور ۱۳۶۰ شهیدان «محمدعلی رجایی» رییس جمهوری و «محمدجواد باهنر» نخست وزیر وقت، در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.
 

برچسب‌ها هفته دولت بهمن خطیبی افتتاح طرح قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بهمن خطیبی افتتاح طرح قرچک هفته دولت بهمن خطیبی افتتاح طرح قرچک هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان بیان کرد: ا توجه به کاهش بارش‌ها در سال‌های اخیر بیشترین مطالبه سمنانی‌ها از دولت آب و رفع تنش آبی است.

وی با بیان اینکه برای کم آبی در استان سمنان برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: کارهای بزرگی در نقاط مختلف استان در دست پیگیری است تا بتوانیم خواسته‌های مردم استان را جامه عمل بپوشانیم.

رئیس جمهور ضمن اشاره به اقدامات دولت در استان سمنان بیان کرد: امیدواریم در گام‌های بعدی بتوانیم بخش بیشتری از مشکلات کم آبی در استان سمنان را رفع کنیم.

وی به افتتاح طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه شهید باکری سمنان هم اشاره کرد و گفت: تأمین انرژی بخشی از صنایع استان با این طرح تسهیل می‌شود.

کد خبر 6081637

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم