Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور "پاتاوه - دهدشت" با تلاش های صورت گرفته تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

حسین کلانتری" روز یکشنبه دوم شهریور ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به مناسبت هفته دولت افزود: مسئولان استان در هفته دولت خدمات نظام و دولت باید برای مردم بیان و اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی یک سال گذشته اقداماتی صورت گرفته که در صورت اطلاع رسانی منجر به امیدواری مردم می شوند و توطئه دشمنان در مایوس کردن مردم را خنثی می کند.

وی اظهارکرد: طی یک سال گذشته با نگاه به توسعه زیرساخت های استان توانسته ایم در حوزه راه قدم‌های موثری برداریم و در هفته دولت ۵۰ کیلومتر از محور چهارخطه گچساران- بهبهان" با اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال زیر بار ترافیک می رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محور یاسوج - شیراز در حال چهارخطه است که تاکنون ۱۶ کیلومتر ساخته شده و مابقی انجام می شود. مجوز ماده پنج و ۶ محور یاسوج- اقلید گرفته شده و عملیات تقاطع غیرهم سطح تنگ مهریان با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان طی هفته دولت انجام می شود. محور پاتاوه - دهدشت با تلاش های صورت گرفته پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

کلانتری تصریح کرد: در زمینه آب گام‌های مثبتی برداشته شده است، بیان کرد: تامین آب شرب ۴ شهر کهگیلویه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد، سد چم شیر گچساران با ظرفیت دو میلیارد متر مکعب آب امسال آبگیری می شود و عملیات اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد به سرعت ادامه می یابد.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام شده بطوریکه از سال ۹۲ تاکنون میزان تخت های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد دو برابر(افزایش ۱۰۰درصدی) شده است. کلنیک شهید مفتح یاسوج با حضور معاونان وزیر بهداشت به بهره برداری رسید، بیمارستان نرگسی گچساران تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد، بیمارستان لیکک طی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، بیمارستان چرام تسریع داده می شود و بیمارستان لنده نیز کلنگ زنی شده است.

فاز اول پتروشیمی گچساران به بهره برداری می رسد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فاز اول پتروشیمی گچساران و صنایع وابسته تا پایان امسال و نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد. سرعت عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت بیشتر شده و نیروگاه سیکل ترکیبی که بالغ بر ۳۲۹ میلیون یورو اعتبارات ارزی دارد که تاکنون ۱۱ میلیون یورو تجهیزات و اقلام مورد نیاز این نیروگاه خریداری شده است.

کلانتری تاکید کرد: در زمینه مسکن طی هفته دولت ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر تکمیل و به بهره برداری می رسند، ۳۹ درصد از این پروژه در دولت قبل و ۶۱ درصد در دولت تدبیر و امید تکمیل و اجرایی شده است. ۱۴ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان شروع شده است. در طرح بازآفرینی شهری جزو سه استان برتر کشور هستم ۳۵۰۰ واحد در حال بهسازی و نوسازی هستند.

وی گفت: طی تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن کشور و استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومان روستایی ساخته می شود که این تعداد واحد مسکونی تا پایان سال ۱۳۹۹ تکمیل خواهند شد.

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج با ایران ایر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت پروازهای فرودگاه یاسوج افزود: برای اولین بار امکان پروازهای فرودگاه یاسوج از طریق شرکت هواپیمایی ایران ایر فراهم شده، پرواز آزمایشی این شرکت انجام شد و از هفته آینده پروازهای منظمی انجام خواهد شد.

کلانتری عنوان کرد: طی ۶ ماه آینده استان کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز کشور تبدیل می شود چراکه همه شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. هم اکنون در زمینه آب و انرژی ۸ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان میلیارد پروژه در استان در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث اشتغال جوانان بود که با توجه به نامگذاری اسمال به نام جهش تولید ۳۳ طرح اقتصادیف گردشگری و صنعتی در این رابطه در استان در حال اجراست که با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود و اولین استاین بودیم که از مجموع اعتبارات این طرح ها تاکنون ۲۵ درصد تخصص را اخذ کرده ایم.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۷۴ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد طی هفته دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی هفته دولت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۴ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۰۰۰ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

کلانتری ادامه داد: در حوزه جهاددانشگاهی موفقیت های خوبی داریم که در آینده نزدیک با حضور رئیس جهاددانشگاهی کشور پروژه ها و طرح هایی در این رابطه افتتاح و کلنگ زنی می شوند. در حوزه مراکز رشد اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال حاضر در داخل استان تولید ماسک استاندارد داریم.

وی بیان کرد: این خدمات و اقدامات در حالی انجام می شوند که در تحریم و فشار حداکثری دشمنان نظام اسلامی قرار داریم. دشمن دنبال مایوس کردن مردم است اما ما مسئولان موظفیم از طریق رسانه ها تلاش‌هاف کارها و اقداماتی که برای خدمات رسانی به مردم انجام داده ایم را اطلاع رسانی کینم تا مردم امیدوار شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به عقب ماندگی تاریخی مانده از قبل از انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه و خاصی دارند.

کارهای ارزشمندی انجام شده اما دشمن دنبال ناامید کردن مردم است

همچنین حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار ضمن تجلیل از تلاش های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خدمات رسانی به مردم گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد فعال، صادق، پرکار و پرانرژی است.

وی افزود: شرایط استان را در گذشته همه دیده ایم که با چه مشکلات و موانعی مواجه بودیم اما هم اکنون پروژه ها و طرح‌هایی عمرانی و اقتصادی خوبی در سطح استان در حال اجراست که می توانند در توسعه و پیشرفت استان نقش مهمی داشته باشند. و باید بدانیم که در گذشته کجا بودیم و الان کجا هستیم.

حسینی با بیان اینکه هر خدمت و کاری برای خدمت رسانی به مردم ارزشمند است، اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی و خدمات دولتمردان نظام اسلامی شاهد اقدامات و شکوفایی در کشور بوده و هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارها و اقدامات صورت گرفته در استان ارزشمند و امیدوار کننده است گرچه دشمن دنبال نا امید کردن مردم نسبت به مسئولان و نظام است.

حسینی تصریح کرد: رسانه ها باید در مسیر امیدار کردن مردم حرکت کنند و در نقطه مقابل دشمن فعالیت داشته باشند. همچنین کارمندان و مسئولان باید خدمات نظام جمهوری اسلامی را ددر محافل و نشست ها بیان کنند و هر کدام به یک رسانه دلسوز، منصف و قوی برای دولت و نظام تبدیل شوند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در حال تلاش است و در بدترین شرایط و فشارها زحمات زیادی می کشد. خدمات و پیشرفت های کشور و استان به مردم اطلاع رسانی شوند و همه موظفند که عملکرد دولت و نظام را اطلاع رسانی کنند. کار کردن در نظام اسلامی عبادت، افتخار و یک فرصت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد استاندار هفته دولت استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری می رسد طی هفته دولت اطلاع رسانی پایان سال کردن مردم کلنگ زنی تا پایان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی