Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسترز 1000 امتیازی سینسیناتی شروع به کار کرده است.

مسترز سینسیناتی با حال و هوای متفاوتی و در شهر نیویورک شروع به کار کرد و نگاهی داریم به مهم ترین بازی های دور نخست این بازی ها.

به گزارش طرفداری، در دور نخست مسابقات مسترز سینسیناتی، اندی ماری موفق به شکست 1-2 فرانسیس تیافو شد تا اولین مسابقه رسمی او بعد از حدود 9 ماه، با پیروزی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماری ست اول مسابقه را 1-6 پیروز شد اما در ست دوم 6-3 شکست خورد تا کار به ست سووم کشیده شود و در این ست به سختی 6-7 از سد حریف آمریکایی خود گذشت تا حریف الکساندر زورف در دور دوم مسترز سینسیناتی شود. کوین اندرسن در دیداری که نزدیک 3 ساعت به طول انجامید، 1-2 برابر کایل ادموند به برتری رسید. اندرسن نیز در ست های اول و سوم به پیروزی رسید و ست دوم را واگذار کرد. اندرسن در دور بعد باید به مصاف استفانوس سیتسیپاس برود.

دنیس شاپووالوف با ارائه نمایشی مقتدرانه برابر مارین چیلیچ به پیروزی رسید تا تنیسور کروات خیلی سریع از دور این مسابقات کنار برود. شاپووالوف هر دو ست این مسابقه را با نتیجه 3-6 به سود خود به پایان رساند. دیگر کانادایی مطرح این مسابقات، یعنی میلوش رائونیچ نیز موفق به شکست 0-2 سم کوئری شد تا او نیز به دور دوم این مسابقات برسد. از دیگر تنیسورهایی که به دور دوم صعود کردند می توان به فیلیپ کراینوویچ اشاره کرد که در دور دوم باید به مصاف دومینیک تیم برود.

دنیس شاپووالوف

در بخش زنان نیز ویکتوریا آزارنکا در دو ست متوالی برابر دونا وکیچ به پیروزی رسید، ونوس ویلیامز با نتیجه 2-1 مغلوب دایانا یاسترمسکا شد و کوکو گاف آمریکایی نیز با شکست 0-2 برابر ماریا ساکاری از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید:

نیک کیریوس در مسابقات تنیس اوپن آمریکا شرکت نخواهد کرد

مسابقات مسترز مادرید به علت شیوع دوباره کرونا در پایتخت اسپانیا لغو شد

نواک جوکوویچ، رافائل نادال و سرنا ویلیامز در مسابقات مسترز سینسیناتی شرکت خواهند کرد

گریگور دیمیتروف: ویروس کرونا تاثیر شدیدی بر روی من گذاشت

تنیس | با تعطیلی مسابقات 500 امتیازی واشینگتن، شروع مجدد مسابقات تنیس به تعویق افتاد

رافائل نادال در اوپن آمریکا شرکت نخواهد کرد

نواک جوکوویچ: در مسابقات تنیس اوپن آمریکا شرکت خواهم کرد؛ آماده بازی در بالاترین سطح هستم

سیمونا هالپ از شرکت در مسابقات تنیس اوپن آمریکا انصراف داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسترز سینسیناتی مسابقات تنیس اوپن آمریکا دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی