Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@04:29:05 GMT

۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیونی مسکن

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۴۴۹۷

۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیونی مسکن

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، محمد حسن علمداری اظهار کرد: در بخش پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده بانک مسکن سال گذشه قرارداد عاملیت با وزارت راه و شهرسازی امضا و همکاری گسترده‌ای را آغاز کرد در همین راستا این همکاری در قالب دومین قرارداد در سال جاری نیز استمرار پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان انعقاد این قرارداد این قول به وزارت راه و شهرسازی داده شده تا در صورت وجود منابع در چارچوب سیاست‌های اعتباری بانک مسکن امسال و همچنین در صورت وجود درخواست سازنده حرفه‌ای، تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات نوسازی پرداخت کند.

وی با اشاره به کارنامه یکسال اخیر تسهیلات پرداختی به پروژه‌های ساخت و ساز در بافت فرسوده، گفت: از ابتدای سال گذشته تا ۱۵ مردادماه امسال، تعداد ۱۳ هزار و ۳۳۹ فقره تسهلات به ارزش ۸/۰۲۷ میلیاردریال به مرحله امضا قرار داد رسیده‌اند. از رقم کل تسهیلات امضا شده، رقمی معادل ۲/۱۵۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک و رقمی بالغ بر ۵/۸۵۴ میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت تامین شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن ارزش کل تسهیلات پرداخت شده در بازه زمانی مذکور را معادل ۵/۶۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پیشرفت حداقل ۲۰ درصدی پروژه ساختمانی، نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق بانکی از شرایط دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت تسهیلات مسکن وام مسکن کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد 8 برابری آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی هدایت در خصوص املاک فاقد سند گفت: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاکهای واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم70 برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در سال 1402 نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام گردد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال 1402 دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت های فرسوده در مقایسه با سال های گذشته 8 برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری های شهرداری تهران بر چالش های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن