Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، واحد برنامه‌ریزی حرکت زائران و موکب‌های عزاداری وابسته به آستان حسینی(ع)، با همکاری بخش برنامه‌ریزی زیارت‌های میلیونی بین‌الحرمین وابسته به آستان عباسی، به منظور حفظ سلامتی زائران حسینی در ایام محرم، اقدام به قرار دادن نشانه‌هایی در سطح زمین بین‌الحرمین برای نظم دادن به حرکت زائران و موکب‌های عزاداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این نشانه‌ها بر اساس طرح فاصله‌‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین راهنمایی‌ها و ارشادات آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بین‌الحرمین جایگذاری شده است.
 
«عباس صاحب کاظم» مسئول این طرح در این باره گفت: بر اساس راهنمایی‌های مرجعیت عالیقدر عراق و بنا بر دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور تأمین فاصله مطلوب میان موکب‌ها و عزاداران هر موکب با یکدیگر، نشانه‌هایی به رنگ زرد با فاصله مناسب بر روی زمین بین‌الحرمین چسبانده شده است تا حرکت موکب‌ها با نظم انجام شده و فاصله اجتماعی نیز حفظ شود. این کار همچنین از ازدحام و تداخل موکب‌ها در یکدیگر نیز جلوگیری خواهد کرد.
 
وی افزود: این نشانه‌ها از دروازه امام حسن(ع) در آستان مقدس عباسی آغاز می‌شود و تا دروازه شهدا در حرم امام حسین(ع) پایان می‌یابد. لذا عزاداران حسینی(ع) باید حرکت خود را بر اساس این نشانه‌ها تنظیم کنند.





انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بین الحرمین نشانه ها موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا