Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی از انجام توافقات و رفع موانع راه اندازی بیمارستان الغدیر و مترو پردیس و انجام خط انتقال آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پردیس در آغاز هفته دولت ضمن تسلیت ایام محرم و شور حسینی گفت: از خدا می خواهیم که از پیروان راستین آن امام بزرگوار باشیم و به لحاظ کیفی بتوانیم به فلسفه و پیام بزرگ عاشورا با تفکر و تامل بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت افزود: به لطف خدا و با توفیق روز افزون امیدواریم از خدمت گذاران صدیق نظام باشیم و با همه ی فشارها و شیطنت ها و تحریم های ظالمانه ای که به ملت ما تحمیل شده شاهدیم فعالیت های دولت بطور جدی در حال انجام است و  در شهرستان پردیس نیز با وجود نوپا بودن و جدید بودن این منطقه در حوزه های مختلف اقدامات خوب و موثری انجام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس  یادآور شد: در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی در شهرستان پردیس انجام شده و ۱۰ پروژه اقتصادی با اعتبار ۷۳۷ میلیارد تومان در بخش تولید و صنعت آغاز به کار کرده‌اند و امروز سه پروژه شاخص شهرستان با حضور استاندار افتتاح شد.

وی به سه پروژه مهم مصنوعات چوبی و صنعتی، افتتاح کارخانه کش بافت و الکل سازی اشاره کرد و افزود: برخی افتتاح ها به بعد از هفته دولت موکول شد تا در کنار تصفیه خانه پردیس و با حضور مسو‌‌ٔولان کشوری افتتاح شوند.

وی افزود : ۳۰ پروژه عمرانی شهرستان  با ۸۸ میلیارد تومان اعتبار توسط تمامی دستگاه‌ها در حوزه برق، مخابرات، بسته بندی گوشت و سبزیجات، پروژه‌های آب‌رسانی، ورزشی و... آماده افتتاح است.

رضایی به  پروژه‌های قابل افتتاح شرکت عمران پردیس که شامل ۱۳ هزار رو ۴۴۷ واحد مسکن مهر است که پروژه‌های افتتاح شده به بیش از ۶۹ هزار واحد خواهد رسید و ۲۰ هزار واحد باقی مانده نیز تا پایان سال و یا اوایل سال آتی به پایان می‌رسد و احداث مسکن مهر، مخزن آب، خط انتقال فاضلاب، بوستان‌ها، سالن والیبال، فضای سبز، درمانگاه، اورژانس و... نیز با هزینه ای بالغ بر ۱۶ هزار و ۹ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه گفت: بیمارستان الغدیر پردیس با توافقات صورت گرفته به زودی راه اندازی خواهد شد و قرارداد مترو تهران به پردیس نیز به امضا رسیده و پیمانکار آمادگی کامل دارد تا به محض مصوب شدن این پروژه در هیات دولت ساخت مترو را آغاز کند.

 فرماندار پردیس با اشاره به رفع مشکل محیط زیست برای احداث آرامستان و ساخت تصفیه خانه فاضلاب پردیس بیان داشت: ساماندهی لکه های صنعتی پردیس که مصوبه هیات دولت را اخذ کرده هرچه زودتر به نتیجه نهایی می رسد و جلسات مقدماتی و تعیین هیات امنا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این شهرستان پتانسیل خوبی برای اشتغال دارد، گفت: اشتغال در پردیس به بیش از ۹۲ درصد رسیده است و جوان بیکار نداریم اما برخی از جوان ها به دنبال شغل های دولتی و پشت میز نشینی هستند که متاسفانه نمی‌توان برای این دست افراد کاری انجام داد اما هر کسی با توجه به فعالیت خود در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی مفید واقع خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان پردیس شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و مرمت بافت تاریخی بوشهر در دستور کار است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شده و طرح جداره‌سازی بافت بوشهر بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر بافت تاریخی بوشهر است گفت: ساختمان‌های بافت تاریخی بوشهر دارای قدمت حدود ۲ قرن دارند که بازسازی برخی از آنها در دستور کار قرار گرفته شده است.

اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری

وی همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک بوشهر در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یک ضرورت است تصریح کرد: باید این دستگاه‌ها پای کار بیایند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

شهردار بوشهر طرح‌های بازسازی و بازآفرینی بافت بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در محله تنکگ‌ها بافت فرسوده زیادی داریم که اقدامات لازم تدوین و اجرایی شده است.

حیدری طرح‌های عمران شهری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال با اجرا طرح‌های مختلف عمران شهری از جمله گذر مناطق جنوبی شهر بوشهر تحول مهمی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6087017

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد