Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران با حضور معاون اول دادستان تهران معارفه شد. تاریخ انتشار: 18:10 - 02 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۶۴۱

خبرگزاری میزان - صبح امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) در محل سالن جلسات این دادسرا با حضور نجفی، معاون اول دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از کارکنان اداری و قضایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی که به نمایندگی از دادستان تهران در این جلسه حضور داشت، ضمن معرفی دلفانی، به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران، از زحمات و تلاش‌های قطبی در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.   بیشتر بخوانید: دو خبر خوب قوه قضاییه برای رسانه‌ها همچنین دلفانی به سوابق و برنامه‌های خود جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در پرتوی منویات مقام معظم رهبری، دستورات ریاست قوه قضاییه و دادستان تهران اشاره و از زحمات قطبی تشکر کرد.

قطبی با پایان ماموریت در دادسرای فرهنگ و رسانه به دادسرای انتظامی قضات بازگشت. وی پیش از این دادیار دادسرای انتظامی قضات بود و به صورت مامور در دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کرد که چندین بار این ماموریت تمدید شده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان تهران دادسرای فرهنگ و رسانه فرهنگ و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا