Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:39:43 GMT

واگذاری۲۴ دستگاه ماشین آتش نشانی به شهرداری ها

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۵۵۹۶

واگذاری۲۴ دستگاه ماشین آتش نشانی به شهرداری ها

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود نصرتی، گفت: این ماشین ها در راستای قراردادهای امضا شده میان سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و کارخانه های داخلی تولید و حواله های واگذاری آنها به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

وی افزود: ارتقای سطح ایمنی شهرها و روستاها از طریق تقویت سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و پایگاه های آتش نشانی روستایی همواره از اولویت های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بوده و تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی ها و اصلاح قوانین و مقررات و ضوابط  در همکاری با دستگاه ها و سازمان های ذیربط در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی اضافه کرد: در سال های اخیر اقدامات مختلفی در حوزه آتش نشانی از جمله تامین ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات شخصی آتش نشان، تهیه و اصلاح قوانین و مقررات، تهیه سند آسیب شناسی آتش نشانی شهرداری ها و ابلاغ آن در قالب مصوبه هیات وزیران، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت و تهیه متون آموزشی، جذب نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی و برگزاری المپیاد ورزشی آتش نشانان از سوی سازمان  شهردای ها و دهیاری های کشور انجام گرفته است.

کد خبر 5006500

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آتش نشانی ایستگاه آتش نشانی شورای شهر تهران ویروس کرونا محرم 99 وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رییس شورای شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا بازنشستگان شهرداری ها آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی

کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت ۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال عوارض مالیاتی در استان گفت: از این مبلغ ۴ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان به صورت مستقیم واریز شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۶۳ درصدی دارد.

او افزود: از این مقدار ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها، ۱۲۷ میلیارد ریال به حساب روستا‌های فاقد دهیاری و ۴۴۸ میلیارد ریال به حساب اداره کل امور عشایر استان واریز شده است.

کریمدادی با بیان اینکه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال بابت مالیات سلامت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شده است عنوان کرد: همچنین ۲۰۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در خصوص بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به حساب ۱۰ شهرداری استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید

اصلاح ساختار مالیاتی خواسته مردم و مجلس برای توسعه

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور موظف است هر ماه ۱۰ درصد از سهم عوارض ماده (۲۶) قانون مالیات بر ارزش افزوده را به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور واریز می‌کند اظهار کرد: از این محل نیز ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت غیرمستقیم به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شده است.

او با اشاره به در حال ساخت بودن المان (نماد) ورودی بازار بیرجند ادامه داد: درخواست ما از شهرداری این است که در لوح افتتاح حک شود که این المان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده ساخته شده تا بازاریان و کسبه اثر پرداخت مالیات خود را مشاهده کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران