Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون ژیمناستیک با زهرا اینچه‌درگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، حسن رنگرز، مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون ژیمناستیک با زهرا اینچه‌درگاهی رئیس  فدراسیون ژیمناستیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حسن رنگرز ضمن تقدیر از عملکرد فدراسیون ژیمناستیک در حوزه استعدادیابی، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده فدراسیون‌ها باید آموزش‌های مجازی را در اولویت کاری خود قرار دهند و خوشبختانه فدراسیون ژیمناستیک در این زمینه پیشگام بوده است.

وی افزود: ژیمناستیک به‌عنوان یک ورزش پایه و مادر حتی نسبت به شنا و دوومیدانی هم ارجح است، چرا که این رشته لازمه و زیربنای بسیاری دیگر از رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود.

اینچه‌درگاهی هم ضمن خوشامدگویی به رنگرز گفت: تلاش فدراسیون ژیمناستیک در ۳ سال گذشته توجه به قهرمان پروری، استعدادیابی و همگانی بوده و نتیجه این فعالیت‌ها، کسب مدال‌های متعدد در میادین معتبر بین‌المللی، نزدیک شدن به سهمیه المپیک، افزایش ۱۰۰ هزارنفری جامعه ژیمناستیک کشور و تشکیل تیم منتخب نوجوانان بوده است.

وی عنوان کرد: در خصوص استعدادیابی و همینطور آموزش مربیان سایر رشته‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادهایی داریم که هر کدام از آنها می‌تواند باعث ایجاد تحول در ورزش کشور شود.

اینچه‌درگاهی افزود: انجام استعدادیابی در رده‌ سنی زیر ۶ سال و استفاده از ظرفیت‌های مهدکودک‌ها برای این منظور، برگزاری دوره‌های توجیهی ژیمناستیک برای مربیان سایر رشته‌ها،  ایجاد یک کارگروه مشترک بین وزارت ورزش، فدراسیون ژیمناستیک و سازمان بهزیستی و همین‌طور  آموزش ورزشکاران حرفه‌ای سایر رشته‌ها و اعطای مدرک سطح ۳ هنری از جمله پیشنهاداتی است که  با مشارکت وزارت ورزش و سایر نهادهای مرتبط امکان عملیاتی شدن آنها وجود دارد.

رنگرز با استقبال از این طرح‌ها خاطرنشان کرد: کلیات این طرح‌ها نشان می‌دهد فدراسیون ژیمناستیک برنامه‌های مدونی در حوزه استعدادیابی و همینطور بر ای نهادینه شدن ژیمناستیک به‌عنوان یک رشته پایه و مادر  دارد و قطعا دفتر استعدادیابی وزارت ورزش در این خصوص حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد و در کنار فدراسیون ژیمناستیک خواهد بود.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان زهرا اینچه درگاهی استعدادیابی ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک اینچه درگاهی وزارت ورزش رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است