Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@12:34:44 GMT

صادرات دام زنده ارزآوری خوبی برای کشور دارد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۶۷۵۱

صادرات دام زنده ارزآوری خوبی برای کشور دارد

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، در خصوص صادرات دام زنده گفت: صادرات دام زنده (گوساله) به قیمت مناسب، می تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد. 

خالد جعفری در جلسه معاونین اقتصادی استانداران کشور که به ریاست دکتر دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اذعان به اینکه قیمت تضمینی خرید گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام، برای دامداران توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: برای تامین نیاز کشور به گوشت قرمز، باید به جای واردات از تولیدکننده داخلی حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در خصوص صادرات دام زنده نیز عنوان کرد: صادرات دام زنده (گوساله) به قیمت مناسب، می تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد. 
جعفری همچنین تعیین تکلیف ارز دولتی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: علیرغم تامین ارز دولتی جهت واردات سویا اما این خوراک با قیمت آزاد به دست مرغداران می رسد. 
معاون اقتصادی استاندار در پایان علاوه بر پیشنهاد تزریق سهمیه بیشتر خوراک به مرغداری ها، خاطرنشان کرد: اگر ارز مورد نیاز تامین شود، تجار کردستان می توانند روزانه ۵۰۰ تن سویا وارد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوشت قرمز استانی اقتصادی صادرات دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر غلامیان پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم اظهار کرد: اداره کل تعزیرات موظف به افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از بیمارستان‌ها بوده و تخلفات گزارش شده از واحدهای درمانی به دستور استاندار قم رسیدگی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: گزارش های قیمت گذاری‌ها و مشکلات حوزه دارو از طریق استاندار قم به معاون اول ریاست جمهوری ارائه شده تا این مسائل سازماندهی شوند.

وی ابراز کرد: منعطف کردن مسائل معیشتی و برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار به جدیت در استانداری قم دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تغییرات قیمت‌های بازار کماکان موجب اعتراض مردم می‌شود و ما نیز موظف به رسیدگی مطالبات آنها هستیم.

طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری» دو موضوع حائز اهمیت استان قم است و از اتاق اصناف نیز انتظار می‌رود تا در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشد.

کد خبر 6081001

دیگر خبرها

  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • قاچاق، آفت اصلی زعفران
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق
  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد