Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی همزمان با نخستین روز از هفته دولت، چندین طرح در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در نخستین روز از هفته دولت، دو طرح در روستای عشایری چاه غیاث شهرستان سرایان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، بهره‌برداری از طرح هادی روستای عشایری و ساختمان خانه بهداشت روستای چاه غیاث پروژه‌هایی بود که در نخستین روز از هفته دولت با حضور فرماندار سرایان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرح هادی روستای چاه غیاث با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و پنجاه میلیون ریال شامل زیرسازی آسفالت به متراژ ۱۳۰۰۰ مترمربع، جابجایی شبکه برق روستا، جدول تک به متراژ ۱۰۵ متر و اجرای کانیوو به متراژ ۲۷۲۰ متر مربع که بصورت همزمان با سایر پروژه‌های طرح هادی استان افتتاح شد و ساختمان خانه بهداشت روستای چاه غیاث با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال با زیربنای ۸۵ متر مربع که به بهره برداری رسید که ۵۷۰ نفر از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند.

در نخستین روز از هفته دولت در شهرستان نهبندان نیز با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سه پروژه شهری و سه طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

زیرسازی و آسفالت بولوار غدیر و کشاورز و معابر شهری به طول ۱۵۰۰۰ متر مربع و اعتبار صرف شده ۹۰۰ میلیون تومان، بهره برداری از کارگاه تولید موزائیک با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ متر مربع و اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان، جداسازی آب شرب از فضای سبز به طول ۵۰۰۰ متر و کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت زیتون با اعتبار صرف شده ۸۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها بود.

بهره برداری از داروخانه دامپزشکی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و اشتغال دو نفر، افتتاح طرح هادی روستاهای طبسین و بندان با حجم کار زیرسازی و آسفالت ۹۰۰۰ متر مربع و اعتبار صرف شده ۱۲۰۰ میلیون تومان و ۳۵۰ خانوار نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود.

با بهره برداری از طرح‌های امروز که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته علاوه بر بهره مندی ۱۰۰۰ خانوار شهری و روستایی برای دو نفر شغل ایجاد شده است.

در اولین روز از هفته دولت در سربیشه نیز بهره برداری از طرح اجرای زیر سازی و آسفالت ایستگاه سلامت پارک لاله شهر سربیشه با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال، بهره برداری از طرح احداث نیروگاه خورشیدی خانگی در شهر سربیشه با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و افتتاح طرح آبرسانی به شهرک روستای شورستان بخش مرکزی شهرستان سربیشه با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال صورت پذیرفت.

بهره برداری از طرح اجرای عملیات بیابانزدایی(نهالکاری) در دشت روستای شیرگ آقا بخش مرکزی شهرستان سربیشه با اعتبار ۸۷۵۰ میلیون ریال، افتتاح کارگاه تولید ماسک تنفسی و پوشش‌های بیمارستانی در روستای سلم آباد بخش مرکزی سربیشه
با اعتبار ۶۱۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌ها بود.

بهره برداری از طرح توسعه دو کلاس درس دبستان در روستای سلم‌آباد بخش مرکزی سربیشه با اعتبار ۱۰۰۰ میلیون ریال و افتتاح طرح روشنایی تقاطع روستای سلم‌آباد بخش مرکزی سربیشه با اعتبار ۷۲۰ میلیون ریال و کلنگ‌زنی احداث ۴۹ واحد مسکونی در شهر مود با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌ها بود.

همچنین مسئولان در هر شهرستان با حضور در مزار شهدا در نخستین روز از هفته دولت، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته دولت منطقه خراسان جنوبی نخستین روز از هفته دولت بهره برداری رسید بهره برداری از طرح سربیشه با اعتبار دیگر پروژه میلیون تومان میلیون ریال بخش مرکزی طرح هادی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند

قناعت استاندار خراسان جنوبی در خصوص دیدار خود با مسعود شکیبایی فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محور‌های مواصلاتی در زمینه ارتقای ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او افزود: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باند‌های دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

قناعت با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار کرد: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باند‌های دوم، محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باند‌های دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باند‌های دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاتر‌ها و ماده ۵۶ در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید

 انجام ۲۷۰ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای خراسان جنوبی

او تصریح کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باند‌های دوم استان داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه بود، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باند‌های دوم و طرح‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد