Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:02:02 GMT

ناظمی دیدار تراکتور و نفت مسجد سلیمان را سوت می زند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۱۲۸

ناظمی دیدار تراکتور و نفت مسجد سلیمان را سوت می زند

به گزارش یکشنبه ایرنا، تیم داوری بازی تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور به ترتیب زیر مشخص شد؛

کوپال ناظمی به عنوان داور وسط، محمدرضا منصوری، آرمان اسعدی، رضا عادل، کمیل غلامی و سعاد وفاپیشه به عنوان داور چهارم کمک‌های ناظمی در این دیدار هستند.

همچنین فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی، روز سه شنبه، چهارم شهریور از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

تیم تراکتور برای حضور در بازی های آسیایی فوتبال باید تیم نفت مسجد سلیمان را از پیش رو بردارد.   

برچسب‌ها تراکتورسازی آذربایجان شرقی ساکت الهامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آذربایجان شرقی ساکت الهامی تراکتورسازی آذربایجان شرقی ساکت الهامی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای تبریز در نبرد هفته قبل خود در خانه مقابل ذوب آهن تن به شکست سختی دادند که تعویض عجولانه عارف آقاسی و مهید شیری در همان ابتدای بازی کمی برنامه‌های دفاعی این تیم را به‌هم ریخت تا در نهایت با چهار گل شکست خوردند.

عارف آقاسی که با دریافت کارت زرد دیدار بعدی تیمش را از دست داده و در مازندران نمی‌تواند در مقابل نساجی بازی کند، با جدیت و تلاش همیشگی خود در تمرینات این‌تیم حاضر است تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود.

مدافع خوزستانی که یکی از بهترین‌های این فصل تراکتور بوده، همراه با شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیمش ساخته و سرمربی بعد تراکتور روی این زوج برای ادامه مسابقاتش قطعا حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

تراکتور در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران علاوه بر عارف آقاسی، نمی‌تواند از محمد حسینی هم در خط دفاعی بهره ببرد و دست این تیم در عقب زمین خالی است.

دیگر خبرها

  • وحید محمدزاده: دیدار با تراکتور برای ما بازی مرگ و زندگی بود / فیلم
  • خلاصه بازی تراکتور و نساجی + فیلم
  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)