Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@16:05:23 GMT

بازگشت نوراللهی به تمرینات

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۱۸۸

ساعت 24 -احمد نواللهی با پشت سر گذاشتن آسیب‌دیدگی امروز به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان قهرمان ایران که خود را آماده بازی نیمه نهایی جام حذفی کشور، یادواره آزادسازی خرمشهر می‌کند، تمرین امروز خود را پس از شرکت در جلسه فنی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی و با گرم کردن، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین در حالی انجام شد که احمد نوراللهی هم با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی، تیم را در مراحل مختلف همراهی کرد. پاسکاری کوتاه و کار با توپ، پاسکاری تحت فشار در شرایطی که باید توپ را به گوشه زمین برده و درون گل کوچک قرار می‌دادند و فوتبال درون تیمی از بخش های مختلف تمرین امروز پرسپولیس بود.در پایان این تمرین، مهاجمان تحت هدایت حمید مطهری، تمرینات جایگیری و گل‌زنی را تمرین کردند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، گارسیا که در پنجره زمستانی و با توجه به جدایی ننکا، جانشین این مربی شده است، طی دو تمرین اخیر و در غیاب شماره یک تیمش، گلرهای جوان را تمرین داده است.

گارسیا البته با جدیت بالا و تمرینات سنگینی که برای گلرهای جوان پرسپوليس در نظر گرفته بود، با توجه به ضبط تمرین، اشتباهات و شرایط پیشرفت آنها را نیز گوشزد می‌کرد.

با این حال مسلما با بازگشت علیرضا بیرانوند که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، گارسیا به عنوان شماره یک تیمش روی این دروازه‌بان برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان حساب باز خواهد کرد.

بیرانوند در این فصل تنها یک بازی را به دلیل محرومیت در جدال با ذوب آهن از دست داده است و باید دید در بازگشت از اردوگاه تیم ملی چه شرایطی را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد کرد.

شماره یک پرسپوليس سه کلین‌شیت در جدول برترین گلرهای این فصل از حریف اصلی خود عقب افتاده و طی ده بازی باقی‌مانده امیدوار است بتواند این فاصله را جبران کند.

دیگر خبرها

  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها