Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است که این تیم به مربی مانند کلوپ نیاز دارد. تاریخ انتشار: 23:24 - 02 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۶۹۲

خبرگزاری میزان - طبق گزارش «اسپورت»، چاپ کاتالونیا، جوردی فار نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در مورد اهداف خود پس از به دست گرفتن مدیریت بارسلونا عنوان کرد که تلاش می‌کند تا یورگن کلوپ را سرمربی این تیم اسپانیایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر کومان در بارسلونا عملکرد خوبی داشته باشد قطعاً به کارش ادامه می‌دهد. کومان در بارسلونا یک افسانه است و به دلیل شخصیت بالایی که دارد به نظر من گزینه بسیار مفیدی خواهد بود و می‌تواند در اینجا موفق باشد. من بهترین‌ها را در این چالش برای او آرزو می‌کنم. البته بدیهی است که ما هم نقشه و برنامه‌های خاص خودمان را داریم. قبلاً چندین گفت‌وگو با یورگن کلوپ آغاز کرده‌ایم چرا که باور داریم بارسلونا به چنین مربی سطح بالایی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: دکو: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست

با وجود مصدومیت شدید مدافع آمریکایی تیم فوتبال بارسلونا، احتمال قطعی شدن قرارداد قرضی او وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا؛ برخلاف آنچه تصور می‌شد، مصدومیت سرجینیو دست ممکن است مانع از انتقال دائمی او از بارسلونا نشود.

دفاع راست آمریکایی بارسلونا که به صورت قرضی برای تیم پی‌اس‌وی آیندهوون بازی می‌کند، چند روز قبل دچار پارگی رباط صلیبی و حداقل تا پایان سال 2024 خانه‌‌‌نشین شد. با توجه به این اتفاق، انتظار می‌رفت که تیم هلندی از قطعی کردن قرار داد دست خودداری کند و بازیکن برای سپری کردن آخرین سال قراردادش به بارسلونا برگردد. با این حال به نظر می‌رسد که آیندهوون امیدوار است بتواند در فصل آینده نیز از وجود دست بهره ببرد و به همین دلیل قصد دارد که با بارسلونا برای خرید او وارد مذاکره شود، البته در صورت گرفتن تخفیفی قابل توجه.

بارسلونا مصمم به فروش دیونگ

در قرارداد فعلی دست با آیندهوون بندی وجود دارد که به موجب آن تیم هلندی با پرداخت 10 میلیون یورو می‌تواند بازیکن را به صورت قطعی بخرد اما این تیم چنین رقمی نخواهد پرداخت و از این رو قرار است دو باشگاه با یکدیگر وارد مذاکره شوند تا بر سر رقمی پایین‌تر توافق کنند و در عوض بارسلونا درصدی از رقم فروش دست به تیم بعدی‌‌اش را دریافت خواهد کرد. در این میان خود بازیکن نیز باید به کاهش حقوقش رضایت دهد تا پرداخت آن برای آیندهوون امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!