Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور خواستار توقف پلمپ مراکز دامپزشکی شهری شد و گفت: دخالت غیرتخصصی در برخورد با مراکز درمانی دامپزشکی، باعث احتمال شیوع بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد رضا صفری با ارسال نامه‌ای به شهردار تهران به پلمب مراکز درمانی دامپزشکی اعتراض کرد و خواستار دخالت نکردن در برخورد با مراکزی شد که سازمان دامپزشکی مجوز و پروانه فعالیت برای آنها صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عواقب این اقدام اشاره کرد و اظهار کرد: درباره شیوع بیماری مشترک انسان و حیوان در تهران در زمان شیوع بیماری کرونا هشدار داده است.

در این نامه خاطرنشان شده است: زیرا آنچه موجب تهدید بهداشت عمومی می‌شود محروم کردن آحاد جامعه از خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی دامپزشکی برای ۱۰۰ هزار از گونه‌های مختلف حیوانی است که به صورت آمیخته در محیط زندگی شهروندان زیست می‌کنند.

کد خبر 440561

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دامپزشکی شهر پلمب رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گناباد،گفت: این بیماری که اغلب در دام‌های سبک اتفاق می‌افتد عامل میکروبی داشته که در مواقع تغییر جیره دام بروز کرده و بصورت ناگهانی باعث تلف شدن دام می‌شود و در کالبد گشایی دام تلف شده روده‌ها دچار پرخونی شدید (بیماری روده سرخی) می شود.

دکتر محمد رضا متقی افزود: واکسیناسیون برای پیشگیری موثر از بیماری در ابتدای بهار و پاییز همزمان با تغییر جیره غذایی به دامداران عزیز توصیه می‌ شودکه با انجام واکسیناسیون بموقع تا حد زیادی از تلفات ناشی از این بیماری جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر