Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم گفت: اخیراً شایعاتی از سوی گروهک‌های ضد انقلاب مطرح شده که ردیف بودجه‌ای مربوط به اقلیت‌های دینی در بودجه سالیانه کشور حذف شده که این اظهارات کذب محض است.

وی افزود: اقلیت‌های دینی در ایران علاوه بر برخورداری کامل از بودجه عمومی کشور از یک ردیف اعتباری توسط وزارت کشور برای امور فرهنگی هم برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: اقلیت‌های دینی در ایران همانند دیگر شهروندان یارانه نقدی خود را دریافت می‌کنند و از بودجه عمومی در بخش‌های دیگر نیز بهره‌مند هستند.

مره صدق خاطرنشان کرد: علاوه بر این بودجه‌ای از سوی وزارت کشور در زمینه امور فرهنگی و اقلیت‌های دینی تخصیص می‌یابد که برای پرداخت حقوق معلم‌های دینی اقلیت‌های دینی و همچنین چاپ نشریاتشان هزینه می‌شود.

وی افزود: نحوه تعامل نظام جمهوری اسلامی با اقلیت‌های دینی یک الگوی مناسب برای همه جهان است تا با الگو قرار دادن نظام جمهوری اسلامی با اقلیت‌های دینی خود ارتباط داشته باشند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: مشکل اقلیت‌های دینی در ایران همان مشکلی است که همه مردم با آن مواجهند و اینها ناشی از مشکلات اقتصادی است که بخشی از آنها از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد که البته با تکیه بر نیروی داخلی و استعداد جوانان می‌توان بر مشکلات این بخش نیز فائق آمد والا اقلیت‌های دینی در ایران با هیچ مشکلی که مختص آنان باشد، مواجه نیستند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماینده کلیمیان ایران در مجلس صراط اقلیت های دینی اقلیت های دینی در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 6086906

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است