Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فصل گذشته باشگاه فولاد خوزستان امکان دارد برای فصل بیستم لیگ برتر دوباره به اصفهان برگردد. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه سپاهان اصفهان که بعد از استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی با سرپرستی منوچهر نیکفر اداره شده است قرار است به زودی مدیرعامل جدیدش انتخاب و معرفی شود. 

طبق اطلاع خبرنگار آنا، روز شنبه نشستی با درخواست سپاهانی‌ها بین حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب‌آهن و فصل تازه گذشته فولاد خوزستان در اصفهان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان نیز حضور داشته‌اند آذری پیشنهاد مدیرعاملی سپاهان را رسماً دریافت کرده است و ظاهراً درخواست‌های خود را نیز مطرح و گزارش جامعی از وضعیت کنونی باشگاه سپاهان به مدیران این مجموعه ارائه کرده است.

انتقال آذری به سپاهان اما به نشست روز دوشنبه او با علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و روشن شدن وضعیت ادامه همکاری‌‌اش با این باشگاه، البته منوط به رفع مشکلات شخصی حاصل از عدم حضور اعضای خانواده‌اش در اهواز به دلیل مسائل پزشکی، بستگی دارد. آذری پیش از این اعلام کرده بود برای فولاد برنامه چندین ساله دارد و قصد دارد نهالی که در این شهر کاشته را به ثمر برساند. از آن سو مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود مجموعه فولاد همه تلاشش را برای حفظ آذری به کار خواهد بست.

از سویی دیگر سپاهانی‌ها با جدیت تمام به دنبال مدیرعامل هستند و درصورتی که از جذب آذری قطع امید کنند دیگر گزینه‌ها را بررسی خواهند کرد. با این شرایط باید منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه این مسابقه مدیریتی چه زمانی مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان فولاد فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد