Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن بنائیان اظهار داشت: این ساخت‌وسازهای غیرمجاز با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در مناطق روستایی بخش جوادآباد با دستور قضایی تخریب شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورامینافزود: ساخت‌وسازها در بیشتر موارد به تفکیک اراضی و دیوارکشی برای ساخت باغ‌ویلا مربوط بود که حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و مسوولان جهاد کشاورزی به طور کامل تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنائیان تأکیدکرد: مالکان این ساخت‌وسازهای غیرمجاز ظرف ۱۰ روز موظف هستند تا آثار باقیمانده و مصالح ساختمانی را از اراضی کشاورزی خارج کنند در غیر این صورت به پرونده تخلف آنان به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی با اشاره به تخریب بیش از ۱۸۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ورامین در استان تهران از ابتدای امسال تا کنون تصریح کرد: افراد پیش از هر گونه خرید ملک، باغ ویلا و یا چهاردیواری در مناطق روستایی، وضعیت کاربری آن را از بخشداری و جهاد کشاورزی استعلام کنند چرا که تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب می‌شود.

کد خبر 542965 برچسب‌ها تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد