Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمبا واکر 32 امتیاز آورد تا بوستون سلتیکس با جاروی فیلادلفیا سونی سیکسرز به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق صعود کند و برای رویارویی احتمالی با تورنتو رپترز آماده شود.

بازی چهارم سری بین بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز نیز با پیروزی سلتیکس به پایان رسید تا سبزها حریف بلندپرواز خود را سوییپ کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه چهارم از سری بوستون سلتیکس برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز از مرحله اول پلی آف NBA، شاگردان برد استیونز با نتیجه 110-106 به پیروزی رسیدند تا حساب کار سری 4-0 شود و سلتیکس به مرحله دوم صعود کند. کمبا واکر در این دیدار بهترین عملکرد خود در پلی آف را با کسب 32 امتیاز برجای گذاشت. جیسن تیتم نیز مانند هر سه دیدار قبلی با کسب 28 امتیاز و 15 ریباند (بیشترین ریباند دوران حرفه ای در پلی آف) درخشان ظاهر شد تا بوستون سلتیکس به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA صعود کند. جیلن براون و دنیل تایس نیز به ترتیب 16 و 15 امتیاز کسب کردند. عملکرد خوب بوستون در هردو سمت زمین و یک ران 12-0 در کوارتر سوم، کلید چهارمین پیروزی آنها برابر فیلی بود.

به گزارش طرفداری، بوستون در مرحله بعد باید به مصاف برنده سری تورنتو رپترز و بروکلین نتس برود که احتمالا پیروز آن سری، مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود. پیروزی بوستون در این دیدار، اولین سوییپ در 15 سری پلی آف بین دو تیم محسوب می شود. اما فلادلفیا با این شکست بزرگ، برای سومین فصل متوالی از صعود به مرحله دوم پلی آف باز می ماند. جوئل امبید در این دیدار، مثل مسابقات قبل تنها ستاره تیمش بود و با 30 امتیاز و 10 ریباند به کارش در این دیدار پایان داد. توبایس هریس که در انتهای بازی با مصدومیت از ناحیه چشم رو به رو شد هم 20 امتیاز آورد. فیلادلفیا در تمام سری بدون بن سیمنز بازی می کرد و بوستون سلتیکس نیز در سه مسابقه اخیر گوردون هیوارد را در اختیار نداشت.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع فیلادلفیا سونی سیکسرز 32 26 19 29 106 بوستون سلتیکس 27 30 32 21 110 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور فیلادلفیا سونی سیکسرز 42.7% 26.5%

79.4%

39 12 5 7 8 بوستون سلتیکس 46.3%

34.3%

75.9% 42 19 5 4 14 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی... بیشتر بخوانید:

بسکتبال NBA | نکات آماری اولین بازی های راند نخست پلی آف 2020 / از تاریخ سازی میچل تا شکست هر دو صدرنشین کنفرانس ها

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA؛ نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز به عنوان بهترین مربی فصل 20-2019 انتخاب شد

پورتلند تریل بلیزرز 108-116 لس آنجلس لیکرز / 38 امتیاز لبران جیمز و درخشش آنتونی دیویس در کوارتر چهارم

40 حرکت برتر کوبی برایانت در لیگ NBA / ویدیو

آدرین وجناروسکی به مناسبت تولد کوبی برایانت: تا قبل از حضور در حباب NBA به خوبی متوجه فقدان کوبی نشده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فیلادلفیا سونی سیکسرز بوستون سلتیکس پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار‌های دور سوم گروه C جام ملت‌ های فوتسال آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی ۵-۵ پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن