Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:00:49 GMT

۶۰ ایستگاه بی تی اس تا پایان سال در لرستان نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۸۵۸۵

۶۰ ایستگاه بی تی اس تا پایان سال در لرستان نصب می‌شود

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: ۶۰ ایستگاه بی تی اس تا پایان سال در استان نصب می‌شود.

سید محمد قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مردم استان ارائه دهیم و با برنامه‌های جسورانه‌ای که برای امسال تدوین شده و اعتبارات پیش‌بینی‌شده دو برابر اعتباراتی است که تهران به ما اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقاط کور در استان، تصریح کرد: باید در استان ۸۵۰ ایستگاه بی تی اس داشته باشیم اما ۵۵۰ ایستگاه وجود دارد که در سالجاری ۶۰ ایستگاه بی تی اس اضافه خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تجهیزات ۲۶ ایستگاه از این بی تی اس‌ها رسیده که بر روی آن‌ها کار انجام می‌شود که هر چه زودتر به بهره‌برداری برسند.

قاسمی اضافه کرد: امسال در هفته دولت هشت تا از این ایستگاه‌ها را افتتاح خواهیم کرد که هزینه هر ایستگاه حداقل یک میلیارد تومان است باقی هم تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: بنابراین راه‌اندازی این ۶۰ ایستگاه بی تی اس تحول خوبی را در سطح استان به وجود می‌آورد اما باز حدود ۲۲۰ ایستگاه دیگر نیاز است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: اگر امسال ۶۰ ایستگاه راه‌اندازی شود سال دیگر می‌توان آن را تبدیل به ۹۰ ایستگاه کرد و این در حالی است که سال گذشته ۱۲ ایستگاه راه‌اندازی شد و این ظرفیت قرار است امسال ۵ برابر شود و همکاران باید پنج برابر زحمت بکشند.

قاسمی عنوان کرد: ارتقا تکنولوژی ۴۷۷ ایستگاه بی تی اس در حال انجام است و بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته‌ایم و امسال تحول خوب ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: از این ۶۰ ایستگاه ۳۰ ایستگاه در روستا و ۳۰ ایستگاه در شهرها افتتاح می‌شود و مهم این است که ما درد را فهمیده‌ایم و در حال درمان هستیم.

 مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به مناطق گردشگری افزود: توجه ما به این مناطق هست و در تلاش هستیم از این بی تی اس ها هم به نقاط گردشگری نیز اختصاص بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات تلفن همراه استانی اقتصادی مدیر مخابرات منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با فعال‌شدن ۱۶ واحد مرغداری حدود هشت هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شد که حدود پنج هزار تن برای مصرف استان و سه هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای ۱۴۰۲ تولید گوشت مرغ استان حدود ۷۳ هزار تن بوده که طی یک برنامه مدون دوساله سعی داریم این عدد را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم، در پایان سال ۱۴۰۲ این مقدار به بیش از ۹۰ هزار تن تولید رسیده و در تلاشیم آن را در سال جهش تولید به بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: با پیگیری صورت‌گرفته از اول فروردین تا ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۳.۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت‌گرفته و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان ماه به حدود چهار میلیون برسد.

کد خبر 6081594

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • تولید سالانه ۲۵هزار تن زردآلو در باغات لرستان
  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان