Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@21:26:23 GMT

سامسونگ موبایل تاشو ارزان قیمت می سازد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۳۳۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر،سامسونگ تنها شرکتی است که موبایل های تاشو را در سطح وسیع می فروشد.

قرار است این شرکت دستگاه های تاشو گلکسی زدفولد۲ و گلکسی زد فولد ۲G۵ را ماه آینده رونمایی کند. اما هیچ یک از این دستگاه ها ارزان قیمت نیستند و بنابراین گروه محدودی آن را می خرند. در همین راستا سامسونگ تصمیم دارد یک موبایل تاشو ارزان قیمت نیز بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در ماه ژوئن نیز گزارشی مبنی بر ساخت یک موبایل تاشو ارزان قیمت در سامسونگ منتشر شد. در این گزارش اشاره شده بود موبایل مذکور سال آینده میلادی رونمایی می شود اما نام یا مشخصات آن فاش نشد.

اما اکنون وب سایت SamMobile در گزارشی فاش کرده شماره مدل موبایل تاشو ارزان قیمت سامسونگSM-F۴۱۵ است. همچنین این دستگاه با ۲ گزینه حافظه ذخیره ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست این موبایل چقدر ارزان تر از دستگاه های تاشوی دیگر است. احتمالا برای کاهش قیمت دستگاه از دوربین هایی با کیفیت پایین تر و پردازنده های میان رده استفاده می شود. مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ موبایل صفحه نمایشگر موبایل تاشو ارزان قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)