Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال گفت:‌ یکی از دلایل عدم نتیجه گیری سپاهان اتفاقاتی است که در بازی برگشت با پرسپولیس رخ داد و باعث شد همه چیز برای این تیم تمام شود. فردی که تصمیم گرفت در آن بازی سپاهان در رختکن گرم کند خیانت اصلی را به این تیم و فوتبال اصفهان کرد زیرا تساوی در آن بازی هم نتیجه خوبی بود.

علی کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تساوی سپاهان مقابل پیکان، اظهار کرد: سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی و پیکان برای فرار از سقوط می‌جنگیدند و بازی برابر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک صحنه پیام نیازمند توپی را گرفت که مانع شکست سپاهان شد.

وی ادامه داد: شاید پیکان از سپاهان ضعیف‌تر باشد، اما همانطور که در بازی قبل سپاهان دیدیم این تیم روی خلاقیت فردی بازیکنان یا اتفاقات فوتبالی به گل رسید، در نیم فصل اول هم فوتبال خوبی ارائه نمی‌داد و تنها نتیجه می‌گرفت.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سپاهان مقابل شهر خودرو در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت و تیم روی خلاقیت فردی بازیکنان به گل رسید، تصریح کرد: زمانی که یک بازیکن در منطقه شش قدم با دروازه بان تک به تک می‌شود، زاویه موافق و مخالف را دارد که معمولاً بازیکنان به زاویه مخالف می‌زنند ولی سروش رفیعی به زاویه موافق زد و این خلاقیت فردی بازیکن را نشان می‌دهد.

کاظمیان اضافه کرد: اگر نتیجه نیمه اول بازی‌ها در هفته پایانی لیگ تا دقیقه آخر باقی می‌ماند، سپاهان نایب قهرمان می‌شد و همه اتفاقاتی که افتاد را فراموش می‌کردند ولی این تساوی می‌تواند به نفع سپاهان هم باشد تا مدیران برای فصل آینده تصمیمات بهتری بگیرند و هوادار را اذیت نکنند.

وی در خصوص ممنوعیت ورود بازیکن و مربی خارجی، خاطر نشان کرد: این موضوع خبری خوبی بود که شنیدم زیرا با وجود مربیان و بازیکنان خارجی فوتبال خوب و مدرن نمی‌بینیم پس به مربیان و بازیکنان ایرانی فرصت دهیم تا خودشان را نشان دهند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه فردی که تصمیم گرفت در بازی برگشت مقابل پرسپولیس تیم سپاهان در رختکن گرم کند باید جواب نتایج ضعیف این تیم را بدهد، گفت‌: یکی از دلایل عدم نتیجه گیری سپاهان اتفاقاتی است که در بازی برگشت با پرسپولیس رخ داد و باعث شد همه چیز برای این تیم تمام شود. فردی که تصمیم گرفت در آن بازی سپاهان در رختکن گرم کند خیانت اصلی را به این تیم و فوتبال اصفهان کرد زیرا تساوی در آن بازی هم نتیجه خوبی بود، اما بازی نکردند و بعد از آن در مسابقات دیگر هم نتیجه نگرفتند.

کاظمیان اضافه کرد: قبل از فصل سپاهان در ترکیه و سایپا در بروجن با یک مربی جوان اردو برگزار کردند. امکانات، بازیکن و کادر فنی سپاهان با سایپا قابل قیاس نیست، اما نتیجه‌ای که این تیم گرفت با سایپا یکی است زیرا چهاردهم و پنجم جدول باهم تفاوتی ندارد. اگر به جای هزینه‌های میلیاردی با جوانان اصفهانی در بروجن شروع می‌کردیم نتایج ضعیف هم که به دست می‌آوردیم کسی ناراحت نمی‌شد.

کد خبر 440418

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان فوتبال ایران سپاهان باشگاه سپاهان هواداران سپاهان سپاهان اصفهان تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال شهر خودرو کارشناسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آن بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان ربیعی در مصاف با سپاهان انگیزه‌های خاص خود را دارند و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرگل تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بعد از عدم پیروزی در چند مسابقه، مصمم بودیم تا در تبریز سه امتیاز را بگیریم. کادر فنی به خوبی تراکتور را آنالیز کرده بود و با تمرکز بالا توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. تراکتور هم تیم خوبی است و هر تیمی نمی‌تواند آنها را در زمین خودشان شکست دهد.

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری ذوبی‌ها در هفت بازی پیاپی خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی هستیم و گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در تیم به وجود بیاید. در اکثر این بازی‌ها نمایش خوبی از لحاظ فنی داشتیم، ولی بدشانسی آوردیم. تیم ما جوان‌هایی دارد که از آنها در آینده بیشتر می‌شنوید. تمام هدف بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه این است که بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و لیگ را در رتبه‌ای خوب به پایان برسانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به تقابل تیمش با سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر یادآور شد: ما امسال مقابل تیم‌های بالانشین عملکرد خوبی داشتیم و برابر پرسپولیس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی با سپاهان نیز قطعاً سخت است، چرا که آنها در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارند. بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است، ولی ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، گفت: از لحاظ اهدافی که در ذهن داشتم، همه چیز برایم راضی‌کننده نبوده است، ولی هر وقت برای ذوب‌آهن بازی کردم نهایت تلاش خودم را انجام دادم.

وی درباره اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ است، تصریح کرد: نظری در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد تیم خودم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

کامیابی‌نیا در انتهای صحبت‌هایش تأکید کرد تمایل ندارد در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس به اظهارنظر بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم