Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:49:06 GMT

پروژه های هفته دولت در گرگان ۴۰ درصد افزایش داشته است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۷۸۰

پروژه های هفته دولت در گرگان ۴۰ درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی صبح دوشنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه های گرگان اظهار کرد: هزار و ۷۷ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی به مناسبت هفته دولت در مرکز استان افتتاح، کلنگ زنی و یا عملیات آن اجرایی آن آغاز شد.

وی گفت: از این تعداد پروژه ۱۹۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۹ میلیارد تومان که ۱۳۷ طرح در قالب ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۵۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی با بیان این که پروژه های هفته دولت در گرگان ۴۰ درصد افزایش داشته است، در خصوص طرح‌های شاخص افزود: شهرداری گرگان با کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۷۵ میلیارد تومان طرح و پروژه که شامل تقاطع غیرهمسطح در ورودی شرقی گرگان، پارک شطرنج و لادن و کلنگ زنی پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) بیشترین طرح را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: مخابرات استان هم از نظر تعداد پروژه‌ها در رتبه دوم قرار داشته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با افتتاح و کلنگ زنی هشت طرح در روستاها در رده بعدی است.

حمیدی در خصوص طرح‌های اشتغالزا بیان کرد: ۸۸۵ طرح اشتغالزا و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۴۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی سه هزار و ۲۹۷ نفر در شهرستان انجام شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۸۸۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان و تعداد اشتغال دو هزار و ۲۴۶ نفر افتتاح و هشت طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان و اشتغال هزار و ۵۱ نفر کلنگ زنی شد.

حمیدی گفت: در هفته دولت سال جاری علیرغم کمبود اعتبارات، ۴۰ درصد مبلغ اعتباری طرح‌های عمرانی و اقتصادی نسبت به سال گذشته افزایش یافته که در هفته دولت سال قبل این رقم ۶۰۰ میلیارد تومان بود و امسال بیش از هزار و دو میلیارد تومان پروژه خواهیم داشت.

کد خبر 5006636

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی استانداری گلستان هفته دولت فرمانداری گرگان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا اعتباری بالغ میلیارد تومان هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه

تورج فروزنده مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد در منظریه اظهار کرد: پارسال بخشی از محلات منظریه تحویل شهرداری شهرکرد شد که در این راستا خدمات عمرانی شامل زیرسازی، آسفالت، محوطه سازی و... با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارائه شد.

بیشتر بخوانید

پیش بینی اجرای ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی در منظریه

وی افزود: همچنین در حوزه فرهنگی شامل نصب المان، دیوارنگاری و نقاشی دیواری نیز اقداماتی با اعتباری حدود سه میلیارد تومان انجام شد.

فروزنده اضافه کرد: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیر خریداری و معابر منظریه آسفالت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه