Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و ابلاغ تسهیلات به بانک‌ها گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعتبارات لازم ابلاغ شده که تسریع در تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر امری ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال روستایی استان بوشهر رفع موانع تولید را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: گره‌گشایی از مشکلات سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان باید مورد توجه مسئولان و متولیان این پروژه‌ها قرار بگیرد و فراهم شدن تسهیلات لازم برای تسریع در  تکمیل، تولید و راه‌اندازی صنایع و مراکز تولیدی و خدماتی مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت استان بوشهر در بخش‌های مختلف کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به راه‌اندازی واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی افزود: افتتاح این واحد تولیدی نقش مهمی در توسعه دارد که حمایت از این واحدهای صنعتی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر توجه به صادرات محصولات دامی و کشاورزی را مورد تاکید قرار دادو خاطر نشان کرد: باید واحدهای تولیدی به سمت صادرات و ارزآوری هدایت شود چراکه افزایش صادرات، اشتغال و رونق تولید و اقتصادی در پی دارد.

گراوند با تاکید بر تقویت طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی گفت: اجرای طرح‌های صنعتی وابسته به  محصولات کشاورزی باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا تسهیلات اعتباری کم بهره پرداخت می‌شود.

وی، از ابلاغ اعتبارات و تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی خبر داد و خواستار تسریع در تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر شد.

استاندار بوشهر تسریع در تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی روستایی را  در اولویت دانست و خاطرنشان کرد:  برای اجرای این طرح‌ها اعتبارات لازم ابلاغ شده که تسریع در تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر امری ضروری است.

246.4 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی ابلاغ شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر هم از ابلاغ اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی خبر داد و تصریح کرد: از مرحله نخست تا چهارم  اجرای طرح‌های اشتغال زایی روستایی 246.4 میلیارد تومان ابلاغ شده و مرحله پنجم هم ماه گذشته به میزان 86 میلیارد تومان تخصیص یافت.

حمیدرضا پناه با اشاره به ابلاغ 100 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام پروژه‌های اشتغال‌زایی روستایی خاطر نشان کرد: همکاری بانک‌ها در تسریع پرداخت تسهیلات اعتباری نقش مهمی در تکمیل طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی دارد.

686 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شد 244 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر پرداخت شد طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر با 230 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح و کلنگ‌زنی شد

وی، از صدور مجوز مشاغل خانگی  مستقل و پشتیبان خبر داد و گفت: در این راستا 686 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری مشاغل خانگی به 11 هزار طرح و اشتغال‌زایی افزون بر 13 هزار و 500 نفر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پرداخت 347 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر افزود: این تسهیلات برای اجرای 61 طرح با اشتغال‌زایی 825 نفر  تخصیص یافته است.

پناه، از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری خبر داد و خاطرنشان کرد:در این راستا 264 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری به 2 هزار و 500 طرح و اشتغال‌زایی 4 هزار 300 نفر پرداخت شد.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT7 بیشتر بخوانید... ساماندهی نیروی انسانی و اشتغال فصلی در دامغان؛ طلای سبز فرصتی کم نظیر برای اشتغالزایی توجه به اشتغال و معیشت جوانان، باید سرلوحه امور قرار گیرد ۶۸۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساماندهی نیروی انسانی و اشتغال فصلی در دامغان؛ طلای سبز فرصتی کم نظیر برای اشتغالزایی توجه به اشتغال و معیشت جوانان، باید سرلوحه امور قرار گیرد ۶۸۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۳ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۴ گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ۵ ‌با این ستاره‌ها| رزمنده هنرمندی که فرمانده‌ای دلسوز و شجاع بود؛ شهید مصدق‌فر به گمنامی علاقه داشت ۶ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ ۷ تکمیل طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز بعد از ۸ سال/۳۰۰ میلیارد ریال به طرح اختصاص یافت ۸ ابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پائیز مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد چراغی که پس از یک قرن روشن شد/ هیئت‌های عزاداری کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک مستقر شدند + فیلم گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند مهمترین اخبار تسنیم روایت همتی از صادرات میلیاردی به نام کارتن‌خواب‌ها/ با دلار ۴۲۰۰تومانی مخالف بودم و هستم انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند عراق|انفجار بمب در اطراف پایگاه التاجی/ زخمی‌شدن ۴ غیرنظامی در انفجار کرکوک لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن را در حسرت قهرمانی گذاشت/ جام ششم برای باواریایی‌ها کمالوندی: مازاد آب سنگین تولیدی را صادر می‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی طرح های اشتغال زایی روستایی کشاورزی در روستاهای استان استان بوشهر پرداخت شد تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی استاندار بوشهر تسریع در تکمیل میلیارد ریال ابلاغ شد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود