Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:17:27 GMT

مهلت شرکت در اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۶۰۵

مهلت شرکت در اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تمدید شد

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره فیلم کهن شهر قزوین در قالب داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در بخش موضوعی جشنواره علاقمندان می‌توانند در بخش‌های گردشگری، فرهنگ شهروندی و آداب و رسوم محلی آثار خود را تولید کنند.

درافشانی بیان کرد:متقاضیان شرکت در این جشنواره، فیلم‌های تولید شده خود را حداکثر تا پنج دقیقه در قالب dvd و در قطع با فرمت‌های Mov HDV۲۴p-۲۵p-۵۰i Mp۴ -Full HD ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تمام آثار ارسالی پس از داوری اولیه و راه یافتن به بخش مسابقه، در فضای مجازی جشنواره بارگذاری می‌شوند، نفرات اول تا سوم از بین بیشترین آرای مردمی انتخاب می‌شود.

درافشانی در خاتمه آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریور ماه سالجاری ذکر کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره: قزوین، بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جنب بوستان هشت بهشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، طبقه سوم، واحد روابط عمومی ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۶۷۱۰۹۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 5006838

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد درافشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین فیلم کوتاه محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای دانشگاهی کشور، شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه، معرفی و تجلیل از ناشران فعال در زمینه آثار دانشجویی و تقویت روحیه تتبع و پژوهش در میان دانشگاهیان منتشر شد.

دانشجویان تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب سطوح مختلف می‌توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل «فنی و مهندسی»، «علوم پایه»، «علوم انسانی»، «کشاورزی و منابع طبیعی»، «علوم پزشکی و دامپزشکی»، «هنر و معماری» و بخش «ویژه» به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

براین اساس همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشر شده، داشتن اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار کتاب در بازه زمانی ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان ۱۴۰۲، ثبت نام اینترنتی، ارسال دوجلد از کتاب به دبیرخانه و ارسال نسخه‌ای از متنِ زبان اصلی آثار ترجمه شده، از جمله شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجوی است.

همچنین دانش آموختگانی که حداکثر دوسال پس از فارغ التحصیلی، کتاب خود را در بازه زمانی فوق الذکر (۱۴۰۲-۱۴۰۱) به چاپ رسانده اند نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. همچنین کتاب‌های الکترونیک ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نیز باید دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد و به آثار برگزیده‌ای که توسط بیش از یک نفر تألیف یا ترجمه شده اند، صرفاً یک جایزه تعلق خواهد گرفت. براساس این فراخوان، ناشران نیز می‌توانند آثار دانشجویی خود را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی، به دبیرخانه جشنواره کتاب سال دانشجویی ارسال کنند. در آئین اختتامیه جشنواره از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار دانشجویی داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

بخش ویژه جشنواره نیز به موضوعات «اقتصاد دانش بنیان و تولید ملی»، «ادبیات پیشرفت» و «مطالعات جمعیت» اختصاص دارد.

علاقه‌مندان باید پس از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.isba.ir، دو نسخه از اصل اثر را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 6078568 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده