Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران در فضای مجازی با اشاره به پویش ایران همدل که از عید غدیر آغاز شده بود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: در پویش ایران همدل مردم قرار است کمک های خودشان را برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ارائه دهند که برای کمک هزینه های معیشت این عزیزان و تهیه اقلام و نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی و اقلام بهداشتی هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هزینه ها برای درمان بیماران دارای معلولیت که در مراکز شبانه روزی نگه داری می شوند یا در مراکز توان بخشی بهزیستی هستند و فرزندان بد سرپرست و بی سرپرست اختصاص پیدا می کند.

وی ادامه داد: در گام نخست برای ۵۱ هزار نفر از این افراد که در مراکز سازمان بهزیستی توسط موسسات غیردولتی و خیریه ها نگهداری می شوند سرانه هر نفر ۵۰۰ هزار تومان روی کارت بانکی موسسات و خیریه ها وایز شد که برای خرید اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا هزینه شود و برای بیش از ۵۵۰ مرکز خیریه و موسسه غیردولتی که فرزندان دارای سرپرست غیرموثر را نگهداری می کنند نیز سرانه هر نفر ۵۰۰ هزار تومان واریز شد که در مجموع برای ۸۵۰۰ نفر این مبالغ واریز شده است.

قبادی دانا بیان کرد: در مجموع ۶۰ هزار نفر از عزیزانی که در مراکز شبانه روزی و توان بخشی نگهداری می شوند این مبالغ واریز شد که در مجموع مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه مردم تا پایان ماه صفر می توانند کمک های مومنانه خود را از روش های مختلفی به گروه هدف جامعه بهزیستی برسانند، گفت: هموطنان نیک اندیش ما می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت اعلام شده در حساب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و یا کد دستوری ستاره ۷۳۳ ستاره ۷ ستاره ۹ مربع و بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه پرداخت کنند و کمک های غیرنقدی و نذورات و اقلام و جیره های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند که برای نذورات داشته باشند را می توانند به ادارات بهزیستی شهرستان ها و استانهای سراسر کشور ارائه کنند.

کد خبر 5006845 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید قبادی دانا سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا ویروس کرونا محرم 99 وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران محسن حاجی میرزایی کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا بازنشستگان حکم انتصاب سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود با موضوع سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به استان سمنان ضمن بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان برای ۴۶۷ پروژه اعتبار تخصیص داده شد، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱۱ طرح افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه ۲۵۶ طرح دیگر در دست اجرا قرار دارد، افزود: برای دور دوم سفر نیز طرح‌های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی بالا برای تخصیص اعتبار پیشنهاد داده شدند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای طرح‌های اولویت‌دار در دوم سفر ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، ابراز داشت: تخصیص ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن در مصوبات اولیه است.

هاشمی ضمن بیان اینکه سفر رئیسی به استان سمنان اولین سفر طی سال ۱۴۰۳ است، تصریح کرد: از این رو صحبت‌های ایشان در دو شهر شاهرود و سمنان مورد توجه رسانه‌های خارجی و داخلی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: جشن راه اندازی واحدهای راکد و جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور برنامه ریزی شده است.

به گزارش مهر، در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه تصویب و برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال اختصاص یافت.

کد خبر 6080386

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت