Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مراحل احداث هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران ایلام آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سعید اوحدی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اظهار داشت: معوقات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به طور کامل پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت  57 هزار میلیارد ریالی معوقات خانواده معظم شهدا و ایثارگران رکود جدیدی است که در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وی معوقات پرداخت شده را شامل مرخصی‌های معوقه، بدهکاری به دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها از قِبل تحصیل فرزندان شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: علاوه بر پرداخت معوقات، تلاش گسترده‌ای برای رفع دغدغه استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران داریم.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: رفع  موانع استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران به جد در دستور کار بوده و موانع ادارای آن در حال برطرف شدن است.

اوحدی: بیش از 140نفر در راه مبارزه با بیماری کرونا شهید شده‌اند/ ابلاغ آیین‌نامه شهدای سلامت با عنوان "در حکم شهید"اوحدی: ترور شهید بهشتی در اتاق فکر آمریکایی طراحی و توسط منافقین انجام شدروحانی 34 اولویت بنیاد شهید را به اوحدی ابلاغ کرد

وی احیاء ماده قانونی حذف‌شده مبنی بر "به ازای هر بازنشسته از فرزندان شهدا و ایثارگران یکی از فرزندان آنان استخدام شود" را مورد اشاره قرار داد و گفت: به زودی بند ج ماده 88 قانون برنامه ششم نیز اجرایی می‌شود.

اوحدی به ساخت مسکن برای تامین مسکن فرزندان و خانواده شهدا اشاره و گفت: امروز تحقق ساخت و اجرای 1100 دستگاه مسکن در ایلام اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT11 بیشتر بخوانید... اوحدی: بیش از ۱۴۰نفر در راه مبارزه با بیماری کرونا شهید شده‌اند/ ابلاغ آیین‌نامه شهدای سلامت با عنوان "در حکم شهید" اوحدی: ترور شهید بهشتی در اتاق فکر آمریکایی طراحی و توسط منافقین انجام شد روحانی ۳۴ اولویت بنیاد شهید را به اوحدی ابلاغ کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اوحدی: بیش از ۱۴۰نفر در راه مبارزه با بیماری کرونا شهید شده‌اند/ ابلاغ آیین‌نامه شهدای سلامت با عنوان "در حکم شهید" اوحدی: ترور شهید بهشتی در اتاق فکر آمریکایی طراحی و توسط منافقین انجام شد روحانی ۳۴ اولویت بنیاد شهید را به اوحدی ابلاغ کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۳ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۴ گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ۵ ‌با این ستاره‌ها| رزمنده هنرمندی که فرمانده‌ای دلسوز و شجاع بود؛ شهید مصدق‌فر به گمنامی علاقه داشت ۶ تکمیل طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز بعد از ۸ سال/۳۰۰ میلیارد ریال به طرح اختصاص یافت ۷ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ ۸ ابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پائیز مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد چراغی که پس از یک قرن روشن شد/ هیئت‌های عزاداری کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک مستقر شدند + فیلم گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا لبنان| تاکید شیخ یزبک بر تمسک به گزینه مقاومت برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی-آمریکایی سردار پور جمشیدیان خبرداد:‌افتتاح ۴۰۰ هزار طرح اجتماعی و معیشتی توسط نیروی زمینی سپاه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرزندان شهدا و ایثارگران بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،  ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

 حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

 

سرهنگ میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مسئولان شهرستان سلماس به مناسبت سال جدید و ایام مبارک رمضان با خانواده شهید ورمزیار، صحابی و طالعی دیدار کردند

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان