Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به لزوم اجرای عکس‌العمل در زمان مناسب با عادی‌سازی روابط اسرائیل و امارات گفت: امارات باید فلسطین عذرخواهی کند. - اخبار استانها -

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به عادی‌سازی روابط اسرائیل و امارات اظهار داشت: این عادی‌سازی یک خیانت به کشورهای اسلامی و مردم مظلوم فلسطین و این کار رخنه در جبهه مقاومت و مقاومت در مقابله با اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام عواقبی را برای کشور امارات دارد، افزود: کشورهای اسلامی حتما به دقت این مهم را مورد بررسی قرار می‌دهند و عکس‌العمل مورد نیاز در زمان خودش انجام می‌شود چراکه کار امارات قابل بخشش نیست و امیدواریم حکام امارات در این خصوص تجدید نظر کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه این کار عمارات دل دشمنان جهان اسلام را شاد می‌کند، ابراز داشت: این دشمن شادی به نفع دنیای اسلام و کشورهای اسلامی نیست چراکه آموزه‌های اسلامی حکم می‌کند در قبال هموطنان فلسطینی نباید با کشورهایی که اشغالگر هستند دست بیعت و مذاکره داد.

بیانیه کمیسیون‌امنیت‌ملی مجلس درباره عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستیگفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در اماراتکاشان| امارات بازنده اصلى توافق با رژیم صهیونیستی است

وی با بیان اینکه امیدواریم سایر کشورهای اسلامی واکنش‌های لازم را در این خصوص نشان می‌دهند، گفت: کشورهای اسلامی در مقابل اقدامات خیانت‌آمیز امارات سکوت نمی‌کنند و امارات نیز یقینا از اقدامات خود پشیمان می‌شود و نتیجه‌ای جز رسوایی برای این کشور ندارد.

ساداتی‌نژاد ضمن ابراز امیدواری از تجدید نظر امارات در قبال تصمیم اخذشده اخیر تصریح کرد: امارات باید از فلسطین عذرخواهی کند و کشورهای اسلامی نیز عکس‌العمل‌های لازم را نشان دهد و همبستگی کشورهای اسلامی نیز باید به گونه‌ای باشد که امارات از اقدامات خود عقب‌نشینی کند.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... مدیر حوزه‌های علمیه کشور: عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود زمینه‌سازی مجازی امارات و عربستان برای عادی‌سازی با اشغالگران افشاگری یک مقام سابق صهیونیست درباره توافق سازش با امارات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیر حوزه‌های علمیه کشور: عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود زمینه‌سازی مجازی امارات و عربستان برای عادی‌سازی با اشغالگران افشاگری یک مقام سابق صهیونیست درباره توافق سازش با امارات مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد عضو کمیسیون صنایع ‌مجلس: ‌با تکیه بر توان داخلی‌ بر مشکلات فائق می‌آییم /‌با اعتماد به دشمنان به جایی نخواهیم رسید + فیلم چراغی که پس از یک قرن روشن شد/ هیئت‌های عزاداری کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک مستقر شدند + فیلم مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا لبنان| تاکید شیخ یزبک بر تمسک به گزینه مقاومت برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی-آمریکایی اندیشکده روسی|تغییر سیستم قدرت در نظام بین‌الملل؛ تحریم آمریکا علیه چین یا بالعکس؟ سردار پور جمشیدیان خبرداد:‌افتتاح ۴۰۰ هزار طرح اجتماعی و معیشتی توسط نیروی زمینی سپاه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امارات و عربستان عادی سازی روابط کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یکی از عملیات‌های منحصر به فرد بود که در این سال‌ها اتفاق افتاده است اظهار کرد: باید ابعاد این عملیات را فرماندهان برای مردم توضیح بدهند.

وی افزود: وقتی که رژیم صهیونیستی مستشاران ما را در کنسولگری سوریه به شهادت رساند آمریکا وارد میدان شد و به ایران گفت شما حرکتی نداشته باشید و اروپا وکشورهای حوزه خلیج فارس هم همین نظر را داشتند.

امام جمعه شهر ری ادامه داد: این توصیه نشانه دلواپسی آنها از پاسخ سخت و کوبنده ایران اسلامی بود، غربی‌ها در پی گیری پهپاد ها ناکام بودند و جمهوری اسلامی در این عملیات به مقصد و مقصود خود رسید.

شاهچراغی گفت: عظمت قدرت در آتش لحظه‌ای این عملیات بود یکباره آتش بر سر آنها ریخت نتوانستند پیش بینی کنند و ایران اعلام کرد که نمایش قدرت است نه اعمال قدرت و اگر اسرائیل روزی بخواهد دست به شیطنت بزند اعمال قدرت خواهد کرد و بنا به فرمایش آقا این یک تنبیه بود و انتقام سخت نبود.

وی افزود: این عملیات از نظر زمانی دو هفته طول کشید در طی این دوهفته اضطراب و فشار زیادی به اسرائیل وارد آمد مردم به فروشگاه‌ها ریختند و فشار روانی به اندازه ۲۰ هفته به آنها وارد شدو این بحران‌های سیاسی و نظامی به نفع ایران اسلامی تمام شد.

امام جمعه شهرستان ری گفت: دنیا فهید که ایران اسلامی قدرت پاسخگویی دارد و نمی‌گذارد اسرائیل به شرارت خود ادامه بدهد و رژیم صهیونیستی یا این عملیات آبروی خود را در جهان برد.

شاهچراغی ضمن تقدیر از سپاه در این عملیات خاطر نشان کرد: هماهنگی بین نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است که بخش دیگری از موفقیت ما در این عملیات بود.

کد خبر 6082661

دیگر خبرها

  • هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است
  • صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • نماینده فلسطین در سازمان ملل: شورای امنیت باید برای توقف فوری جنگ در غزه مداخله کند
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم