Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری از اسفند 94 با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سازمان برنامه و بودجه و شهرداری ها، گفت: در اجرای این طرح تا کنون 68 هزار و 880 دستگاه تاکسی نوسازی شده است.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در رابطه با نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور بطور مستمر پیگیر نوسازی تاکسی‌های فرسوده در همکاری با سایر دستگاه‌ها می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: موافقت دولت با شماره گذاری تعدادی تاکسی با استاندارد یورو 4 ابلاغ شد و قرار شد که 5000 دستگاه تاکسی در این قالب به متقاضیانی که از قبل ثبت نام کرده بودند و متقاضیان جدید تا 30 مهر ماه امسال شماره گذاری و تحویل داده شود.
ضامنی تشریح کرد: در همین راستا از اوائل مرداد، تعداد 1446 پیش فاکتور توسط خودرو ساز صادر که 726 دستگاه تاکسی جدید با استاندارد یورو 4 تحویل متقاضیان شد.
این مسئول در ادامه به موضوع ساماندهی سروریس مدارس اشاره کرد و گفت: تمامی فعالیت‌های مرتبط با سرویس مدارس از طریق سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) در حال انجام می باشد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: برای سال تحصیلی آتی پس از اعلام فراخوان تعداد 1400 شرکت حمل و نقل در حوزه سرویس مدارس ثبت نام کردند که 1000 شرکت پس از دریافت مدارک مورد تائید قرار گرفته است.
او در رابطه با ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه که از 25 مرداد شروع شده است، گفت: تاکنون 65 هزار راننده در این سامانه ثبت نام کرده‌اند و امور اجرایی این بخش از سوی دستگاه‌های ذیربط در حال پیگیری است.
ضامنی همچنین به ساماندهی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اشاره و افزود: ساماندهی این تاکسی ها در شهرهای مختلف بر بستر سامانه اطلاعات سفر (سماس) در حال اجراست.
او ادامه داد: ناوگان فعال در این بخش با ثبت پیمایش در این سامانه متناسب با پیمایش انجام داده از سهمیه یارانه ای سوخت بهره مند می‌شوند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن‌دسته از راننده‌های ناوگان تاکسیرانی شهری که طی ماه‌های اخیر براثر ابتلا به کووید 19جان خود را از دست داده اند، در تشریح تسهیلات اعطایی به رانندگان تاکسی در پی شیوع کرونا گفت: دو نوع تسهیلات در حوزه رانندگان تاکسی به آنها اعطا شده که نخستین آن با همکاری بنیاد علوی از سوی بنیاد مستضعفان برای رانندگان آسیب دیده به صورت قرض الحسنه و به مبلغ دو میلیون تومان پرداخت می شود که تا کنون 16 هزار نفر از رانندگان تاکسی این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل اتحادیه تاکسی رانی های شهری کشور افزود: تسهیلات مشاغل آسیب دیده نیز توسط وزارت رفاه به مبلغ شش میلیون تومان به تمامی رانندگان تاکسی و سرویس مدارس که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و بیمه ویژه رانندگی تامین اجتماعی دارند و یا فاقد بیمه هستند پرداخت می شود. رانندگان پس از ثبت نام در سامانه کارا با احراز فعالیت آنها به شعبه بانک برای اخذ وام شش میلیون تومانی با سفته و یا چک به عنوان ضامن معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور مدیرعامل اتحادیه تاکسی رانندگان تاکسی تاکسی ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: فعالیت ۵ دستگاه مینی بوس جدید در مشهد از اردیبهشت آغاز می‌شود.

محسن شریعتی در بازدید از مینی بوس‌های جدید وارد شده به شهر مشهد مقدس افزود: ۵ دستگاه مینی بوس جدید مدل آرتا تولیدی شرکت سبلان خودرو خریداری شده و از ابتدای اردیبهشت در خطوط فعال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهدافزود: این ناوگان دارای استاندارد آلایندگی یورو ۳ بوده و دارای دو درب است.

شریعتی افزود: و در صورت دریافت تاییدیه‌های فنی از مراجع مربوط درباره این مینی بوس‌ها، بکارگیری ۱۰۰ دستگاه از این محصول نیز در حمل و نقل عمومی شهر مشهد پیگری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • آلمان سومین سامانه هوایی پاتریوت را به اوکراین تحویل می‌‌دهد
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی