Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:13:09 GMT

اُفت ۴۸ هزار واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۲۸۱

اُفت ۴۸ هزار واحدی شاخص کل بورس

امروز شاخص کل بورس با اُفت ۴۸ هزار واحدی روی پله یک میلیون و ۶۱۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز دوشنبه (۳شهریور) شاخص کل بورس در آغاز معاملات با اُفت ۴۸ هزار و ۸۳۰ واحدی وارد کانال یک میلیون و ۶۱۳ هزار واحدی شد.

نمادهای  شستا،فارس،شپنا، شتران، اخابر، فولاد و تاپیکو  امروز بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمادهای تاثیرگذار بورس را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید

نماد قیمت پایانی تاثیر شستا 41,450 (4815.19) فارس 25,140 (4675.2) شپنا 33,710 (2295.22) شتران 33,280 (2040.93) اخابر 23,770 (1987.92) فولاد 16,490 (1961.97) تاپیکو 18,230 (1867.68)

همچنین شاخص کل فرابورس با اُفت ۴۸۱ واحدی وارد کانال ۱۷ هزار و ۳۴۳  واحدی شد.

نماد قیمت پایانی تاثیر میدکو 20,912 (76.38) مارون 116,082 (69.43) کگهر 42,930 (44.17) ذوب 6,936 (34.2) شگویا 18,651 (32.94) صبا 29,762 (29.36) بپاس 83,026 (27.23)

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین بورس شاخص بورس بورس تهران بازار بورس فرابورس سازمان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا بازار بازار سرمایه سرمایه گذاری سهام شاخص کل بورس هزار واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چند روز گذشته شاهد افزایش تقاضا و رشد شاخص در بازار بودیم، اما امروز عرضه بر تقاضا برتری پیدا کرد و اکثر نماد‌های شاخص ساز در منفی کار خود را به پایان رساندند. این اصلاح موقت فرصت مناسبی برای توجه به سهام جا مانده و خودنمایی مجدد بازیگر محور‌ها است.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: شایعه‌ای جدید در مورد واگذاری سهام تودلی خودروسازان دوباره به گوش می‌رسد که رنج‌های مثبت و استقبال از این صنعت را به همراه داشت. 

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۹۴۵۸ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۵۰۳۳ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. همچنین بازار ۵۲ میلیارد تومان ورود پول حقیقی را تجربه کرد. در پایان معاملات امروز تعداد ۳۶۸ نماد (۴۷ درصد) در مثبت و ۴۱۴ نماد (۵۳ درصد) در منفی به کار خود پایان دادند. پس از گذشت از سقف قبلی، بازار به تعادل رسیده و می‌توان همچنان به امید جبران جاماندگی بازار روی سهم‌های بازار سهامداری کرد.

او در نهایت بیان کرد: شاخص کل با بیش از ۱۳۴۰۰ واحد کاهش رو به رو شد و به سطح ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. این در حالی بود که شاخص هم‌وزن که نشان دهنده وضعیت کلی نماد‌های کوچک و متوسط است بارشد ۱۳۲۱ واحدی همراه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل